افزایش سهولت بیشتر در همکاری و رضایت مشتریان با سیاست مشتری‌مدارانه

تهران (پانا) - مدیر عامل اسپرچوب گفت سیاست مشتری‌مدارانه اسپرچوب، موجب سهولت بیشتر در همکاری و افزایش رضایت مشتریان شده است.

کد مطلب: ۱۵۷۳۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
افزایش سهولت بیشتر در همکاری و رضایت مشتریان با سیاست مشتری‌مدارانه

میلاد صفری، مدیر عامل اسپرچوب گفت : سیاست مشتری‌مدارانه ما، موجب سهولت بیشتر در همکاری و افزایش رضایت مشتریان شده و اسپرچوب را به انتخاب اول بسیاری از پروژه‌های بزرگ و کوچک تبدیل کرده است.

صفری گفت :یکی از برندهای معتبر و پیشگام در صنعت طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، مبلمان اداری، کابینت، ام‌دی‌اف و انواع پارتیشن‌های دوجداره و تک‌جداره در ایران هستیم .

وی افزود: ما بیش از ۱۵ سال تجربه تخصصی در حوزه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی داریم . از سنین جوانی مسیر حرفه‌ای خود را آغاز کردم و با پشتکار، خلاقیت و رویکرد نوآورانه به جزئیات طراحی، موفق به تثبیت جایگاهی ویژه در این صنعت شدم .

گفتنی است؛ این مجموعه از سال ۱۳۹۰ فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد و تاکنون در صدها پروژه مسکونی، تجاری و اداری در سراسر کشور حضور موفق داشته است.اسپرچوب با ترکیب خلاقیت در طراحی، دانش فنی بالا، استفاده از متریال‌های با کیفیت و رعایت دقیق استانداردهای اجرایی، توانسته جایگاهی متمایز و قابل اعتماد در بازار به دست آورد.بر اساس این گزارش آدرس کارگاه و دفتر مرکزی:شهرک صنعتی چهاردانگه، خیابان بیست و دوم، دانش جنوبی، پلاک ۱ و سایت https://www.esparchoob.com است.

صفری گفت: یکی از نقاط قوت اصلی اسپرچوب که آن را از رقبا متمایز می‌کند، امکان تسویه حساب به‌صورت چک و اقساط بلندمدت متناسب با شرایط مالی کارفرما است.این سیاست مشتری‌مدارانه ما، موجب سهولت بیشتر در همکاری و افزایش رضایت مشتریان شده و اسپرچوب را به انتخاب اول بسیاری از پروژه‌های بزرگ و کوچک تبدیل کرده است.امروز، اسپرچوب با بهره‌گیری از تیم متخصص، ماشین‌آلات به‌روز و فرآیندهای تولید پیشرفته، آماده ارائه خدمات به مشتریان خصوصی و سازمانی در سراسر کشور است.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار