مدیر آموزش‌ و پرورش دماوند:

مدرسه استثنایی البرز نماد مهارت‌محوری و همراهی صمیمانه خانواده‌ها است

دماوند(پانا)- مدیر آموزش‌وپرورش دماوند بر اهمیت مهارت‌محوری، نقش خانواده‌ها و دلسوزی معلمان در توانمندسازی دانش‌آموزان استثنایی تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۶۴۲۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه استثنایی البرز نماد مهارت‌محوری و همراهی صمیمانه خانواده‌ها است

علیرضا ابراهیم‌زاده،  با اشاره به نقش ویژه مدرسه استثنایی البرز در تربیت دانش‌آموزان دارای نیازهای ویژه گفت: این مدرسه نمونه‌ای بارز از مهارت‌محوری، دلسوزی و همراهی صمیمانه خانواده‌ها است. معلمان با عشق، صبر و صمیمیت بی‌نظیر خود، شرایطی فراهم کرده‌اند که هر دانش‌آموز بتواند استعدادها و توانمندی‌های خود را به بهترین شکل شکوفا کند.

وی با تأکید بر اهمیت برنامه‌های مهارتی افزود: فعالیت‌های عملی و کارگاه‌های آموزشی مدرسه نه تنها مهارت‌های دانش‌آموزان را ارتقا می‌دهد، بلکه اعتمادبه‌نفس آن‌ها را نیز تقویت می‌کند و آن‌ها را برای زندگی اجتماعی آماده می‌کند. این کارگاه‌ها فرصت می‌دهد تا دانش‌آموزان با خلاقیت خود دستاوردهای ارزشمندی خلق کنند و یاد بگیرند که می‌توانند در هر زمینه‌ای موفق باشند.

ابراهیم‌زاده در ادامه به نقش خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: همراهی والدین بزرگ‌ترین سرمایه مدرسه است. وقتی مدرسه، خانواده‌ها و مسئولان در کنار هم قرار می‌گیرند، مسیر رشد و توانمندسازی دانش‌آموزان هموارتر می‌شود. حمایت مستمر خانواده‌ها باعث می‌شود آموزش‌های مهارتی و تربیتی بیشترین اثر را داشته باشد.

وی با تأکید بر ارزش کار معلمان افزود: معلمان این مدرسه نمونه‌ای از عشق، صبر و مسئولیت‌پذیری هستند. تلاش روزانه آن‌ها در هدایت و آموزش دانش‌آموزان، ایجاد محیطی امن و انگیزه‌بخش و تشویق آن‌ها به کشف توانمندی‌ها، بی‌نظیر است.

ابراهیم‌زاده در پایان بیان کرد: تلاش برای توانمندسازی این دانش‌آموزان یک مسئولیت اجتماعی است. هر اقدام کوچک مدرسه، خانواده یا جامعه می‌تواند زندگی این فرزندان را متحول کند و به آن‌ها نشان دهد که با توانایی‌های خود می‌توانند آینده‌ای روشن بسازند.

خبرنگار : محمد طاها سنقری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار