موسس و مسئول مدرسه ولیعصر شهرستان فیروزکوه:

مدیر مدرسه، نیروی محرکه نوآوری و تغییر در مدارس است

فیروزکوه (پانا) – موسس مدرسه ولیعصر شهرستان‌فیروزکوه، تأکید کرد حضور فعال و اثرگذار موسس در مدارس، نقش حیاتی در ایجاد تغییر، نوآوری و ارتقای کیفیت آموزشی دارد و می‌تواند مسیر پیشرفت دانش‌آموزان را هموار کند.

کد مطلب: ۱۶۰۶۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر مدرسه، نیروی محرکه نوآوری و تغییر در مدارس است

سیدمجتبی کابلی، موسس و مدیرمدرسه ولیعصر شهرستان‌فیروزکوه، با بیان اینکه موسسان مدارس تنها بنیان‌گذار یک مجموعه آموزشی نیستند، گفت: «نقش موسس در شکل‌دهی فرهنگ مدرسه و ایجاد محیطی خلاق و پویا، اثر مستقیمی بر کیفیت یادگیری و پرورش دانش‌آموزان دارد.»

وی افزود: «موسسان موفق با شناخت دقیق نیازهای دانش‌آموزان و جامعه، برنامه‌ریزی هوشمند و بهره‌گیری از روش‌های نوین آموزشی، می‌توانند تغییرات چشمگیری در فرآیند یادگیری ایجاد کنند و مدارس را به محیطی نوآور و آینده‌نگر تبدیل کنند.»

 کابلی ادامه داد: «تجربه نشان می‌دهد مدارس با موسسان نوآور، در زمینه برنامه‌های فوق‌برنامه، فعالیت‌های علمی و فرهنگی و تقویت مهارت‌های نرم دانش‌آموزان، نتایج قابل توجهی کسب می‌کنند و عملکرد بهتری دارند.»

وی تأکید کرد: «یکی از ویژگی‌های کلیدی موسسان موفق، ایجاد انگیزه و فرهنگ مشارکت میان معلمان و دانش‌آموزان است که موجب رشد مهارت‌های فردی و اجتماعی و پرورش نسل‌های مسئول و خلاق می‌شود.»

 کابلی افزود: «موسسان با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و شیوه‌های آموزشی خلاقانه، فرصت کشف استعدادهای دانش‌آموزان را فراهم کرده و آن‌ها را برای آینده آماده می‌کنند.»

وی خاطرنشان کرد: «ایجاد تغییر و نوآوری در مدارس تنها با حضور فعال موسس ممکن است، زیرا وی می‌تواند برنامه‌ها را با دیدگاه بلندمدت طراحی و منابع مدرسه را به سمت اهداف توسعه‌ای هدایت کند.»

 کابلی در پایان گفت: «نقش موسس به عنوان نیروی محرکه نوآوری، الگویی الهام‌بخش برای دیگر مدارس و موسسان در سطح شهرستان و استان محسوب می‌شود و اثرگذاری آن بر دانش‌آموزان و کیفیت آموزش غیرقابل انکار است.»

خبرنگار : دانش‌‌آموز ، مسیحا ایلکا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار