امام جمعه شهرستان شهریار:

شهادت رییس جمهور‌ در ولادت حضرت امام رضا(ع) مزد خدمات صادقه آیت الله سید ابراهیم رییسی بود

شهریار(پانا)- امام جمعه شهرستان شهریار ، شهادت رییس جمهور‌ در ولادت حضرت امام رضا(ع) را مزد خدمات صادقه آیت الله سید ابراهیم رییسی دانست.

کد مطلب: ۱۴۷۶۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد
شهادت رییس جمهور‌ در ولادت حضرت امام رضا(ع) مزد خدمات صادقه آیت الله سید ابراهیم رییسی بود

محمدرضا تویسرکانی، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون، در مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رییسی ضمن عرض تسلیت به رهبر معظم انقلاب و تمامی مردم داغدار، سخنان خود را با بیان ویژگی‌ فردی آیت الله سید ابراهیم رییسی آغاز کرد:  شهید ابراهیم رییسی یک عالم مجاهد و به دنبال رضای خدا بود که رسیدن به رضای الهی را در نوکری مردم می‌دید. بعضی افراد به دنبال رضای خدا هستند اما رضای خدا را در عبادت فردی می‌بینند در صورتی که ایشان این دیدگاه را نداشتند.

وی با ذکر مثالی از دل‌رحمی این شهید گرانقدر سخنان خود را ادامه داد: روزی ایشان متوجه شد که صدها هزار ایرانی هستند که توانایی مالی ندارند و هنوز به زیارت امام رضا(ع) نرفته‌اند؛ در سراسر کشور دستور شناسایی این افراد را داد، پس  بهترین امکانات را بصورت کاملا رایگان برای آنان فراهم کرد؛ وی آستان قدس رضوی را با همین دیدگاه مردمی متحول ساخت و ثروت عظیمی را که آستان قدس رضوی داشت در خدمت به محرومین و مستضعفین صرف کرد. این جمعیت امام رضایی‌ها را شهید رئیسی ایجاد کرد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون تصریح کرد: نگاه رییسی، نگاه خدمت به مردم بود و به همین سبب وی اسم دولت خود را هم دولت مردمی، ایران قوی انتخاب کرد. ایشان همیشه دنبال رضای خدا بود نه اینکه کسی از او تعریف کند.

آیت الله تویسرکانی خاطرنشان کرد: ایشان یک آیت الله مجتهد بود، یکبار جواب مردم را نداد که به او می‌گفتند شش کلاس سواد دارد، در صورتی که ایشان دکترا داشت. او یکبار از خودش دفاع نکرد. حتی یک‌بار ایشان به کارخانه‌ای رفته بود و در اینجا به یک گارگر گفت آیا شما  ناهار خورده‌ای، دیدید که با او چه کردند.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان غربی برای کم ارزش نشان دادن زحمات شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی برای مردم، گفت: دشمنان در غرب وقتی که می دیدند یک روحانی با تمام وجودش در حال کمک به مردم است، تمام سرمایه‌هایشان را جمع کرد که ایشان را به زمین بکوبند اما او همچنان در راه خود ثابت قدم بود. هرکجا خبر از مستضعفین و محرومین بود، آقای رئیسی یک انسان  خستگی ناپذیر و آماده به خدمت  بود. دیدید که مقام معظم رهبری در پیام‌شان ویژگی‌هایی که از ایشان فهرست می‌کنند، به عالم فداکار، پرتلاش و مجاهد خستگی‌ناپذیر اشاره می‌کنند.

تویسرکانی آیت الله سید ابراهیم رییسی را فردی پرتلاش خواند و در تشریح اقدامات این شهید جمهور در روز‌های پایانی زندگی‌اش، بیان کرد: ایشان اصلا اهل اشرافگری نبود چرا که خیلی راحت می‌توانست در خانه ویدئو کنفرانسی بنشیند و کارها را انجام بدهد اما او تا همین روز‌های آخر هم در حال خدمت به مردم بود. حتی در همین مدت ده روز، به پنج استان سفر کرد، قم، مشهد، مازندران، تبریز و در نهایت نقطه‌ی صفر مرزی. ما چه زمانی چنین رئیس جمهور پرتلاش و مطیع ولایتی داشتیم. همانطور که در قرآن گفته شده چه خشا انسان هایی که عمر‌شان را برای رسیدن به رضای الهی هزینه می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سخنان خود را اینگونه پایان بخشید: ما به همبستگی وحدت و اعتماد عمومی احتیاج داریم. ما باید از این حادثه‌ تلخ برای به ثمر رساندن اهداف خون شهدا و انقلاب فرصت بسازیم و دعا کنیم که خداوند یک رئیس جمهوری هم تراز آیت الله رئیسی نصیب ما کند.

 

خبرنگار : دانش‌آموز خبرنگاران ریحانه مردانی، زهرا سادات موسوی‌نژاد, دانش‌آموز خبرنگاران زهرا سادات موسوی نژاد و ریحانه مردانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار