معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت عنوان کرد؛

دست‌آوردهای همایش‌های علمی موجب ترقی و ارتقای سطح تدریس در مدارس می‌شود

پاکدشت (پانا)-معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت دست‌آوردهای همایش‌های علمی را بسیار زیاد و حائز اهمیت دانست، که موجب ترقی و ارتقای سطح تدریس در مدارس می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۷۵۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
دست‌آوردهای همایش‌های علمی موجب ترقی و ارتقای سطح تدریس در مدارس می‌شود

جواد فتحی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در هفتمین همایش ملی آموزش تاریخ در مدارس، عنوان کرد: با افتخار امسال میزبان هفتمین همایش ملی آموزش تاریخ در مدارس هستیم؛ این همایش به همت انجمن ایرانی اسلامی برگزار شده است و هر ساله میزبان آن یک استان در کشور است؛ پیش بینی ما این بود که اگر این همایش در پاکدشت برگزار شود باعث بیشتر دیده شدن شهرستان پاکدشت خواهد شد، زیرا که این شهرستان یک شهرستان توریستی، همچنین پایتخت گل و گیاه ایران نیز است.

فتحی افزود: یکی از چالش‌های برای هر چه بهتر برگزاری کردن این همایش حمایت نکردن برخی نهادهای دولتی بود و تنها نهادی که تمام و کمال از برگزاری این همایش ملی حمایت کرد، آموزش و پرورش بوده است .

وی ادامه داد: اگر بخواهم آمار و عددی از میزان حضور و استقبال از این همایش بدهم، باید بگویم در سال های گذشته حدودا 50 نفر مقاله ارسال کرده بودند، اما امسال قریب بر 90 نفر مقالاتشان را ارسال کرده که در نهایت 61 مقاله پذیرش شده و امروز در پردیس ابوریحان دانشگاه تهران، شاهد حضور این فراد برجسته از سراسر کشور هستیم.

فتحی اذعان کرد: قطعا دست‌آوردهای علمی در این همایش ها بسیار زیاد و حائز اهمیت است، به طور مثال یکی از شاخه های مورد بحث امروز در همایش هوش مصنوعی است که آموزش و نحوه صحیح استفاده‌ کردن از آن توضیح داده می‌شود؛ همه‌ این‌ها موجب ترقی و ارتقای سطح تدریس در مدارس میشود و معلمان به خوبی از آن برای آموزش هرچه بهتر به دانش‌آموزان استفاده خواهند کرد.
 
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت بین کرد:  دانش‌آموزان عزیز و دبیران محترم درس تاریخ جزو مهم‌ترین دروس در مدارس است، زیرا که باعث می‌شود ما نسبت هویت گذشته کشور و میهن‌مان آگاه شویم و در توسعه کشور عزیزمان ایران تاثیرگذار باشیم.

 

خبرنگار : دانش‌آموز، ریحانه خوافی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار