پانا، کانون خلاقیت، خودباوری و شکوفایی

زاهدان (پانا) _ دانش آموز خبرنگار پانا گفت خبرگزاری پانا کانون بروز خلاقیت، خودباوری و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان است

کد مطلب: ۱۴۷۷۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
پانا، کانون خلاقیت، خودباوری و شکوفایی

بهنازبراهویی، دانش‌آموز‌ خبرنگار خبرگزاری پانا سیستان وبلوچستان در سالروز تاسیس خبرگزاری دانش‌آموزی پانا گفت:‌‌ رسانه یکی از مهم‌ترین ابزار در جامعه امروز به شمار می رود.

وی افزود:‌اهمیت رسانه به گونه‌ای است که قدرت امروز هر کشور به قدرت رسانه‌ای و‌ حضور در عرصه تولید و انتشار اخبار است.

براهویی، خبرنگاران را سربازان عرصه اطلاع‌رسانی خواند و‌ افزود: با حضور خبرنگاران، مردم با واقعیت‌های موجود آشنا می‌شوند و بازتاب حقایق و واقعیت‌ها مدیون حضور و تلاش مداوم و‌ مستمر اصحاب رسانه است.

این دانش‌آموز خبرنگار سیستان و بلوچستانی با تبریک سالروز تاسیس خبرگزاری دانش‌آموزی پانا گفت: خبرگزاری پانا نیز مانند سایر اصحاب رسانه به دنبال انتشار حقایق و واقعیت‌ها است و وجه تمایز این رسانه با سایر رسانه‌ها حضور و فعالیت دانش‌آموزان به عنوان خبرنگار است که باعث ایجاد شور و انگیزه بین همه دانش‌آموزان شده است.

وی با اشاره به نقش خبرگزاری پانا در شکل گیری شخصیت خود، خاطر نشان کرد: در بدو ورود به عرصه خبرنگارانی با دنیایی سراسر شگفتی روبرو شدم اما به مرور‌زمان و با حضور در دوره ها و کلاس‌های مختلف، تجارب ارزشمند و قابل توجهی را کسب کردم که باعث خودباوری و ایجاد اعتماد به نفس در من شد.

بهناز براهویی در پایان، خبرگزاری پانا را فرصتی مناسب برای کشف استعدادهای نوجوانان خواند و افزود: حضور در خبرگزاری پانا کمک بزرگی به همه ما دانش آموزان می‌کند تا با فراگیری دوره‌های آموزشی مختلف و تولید محتواهای فرهنگی، خلاقیت و نوآوری را نیز وارد عرصه رسانه و فضای مجازی کنیم.

خبرنگار : فاطمه زوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار