شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان خواستار شد: مدیریت مناقشات باقی‌مانده از حوادث 88 با تدبیرمسئولان

تهران (پانا) - شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان بر لزوم تدبیر مسئولان به منظور مدیریت مناقشات باقی‌ماده از حوادث بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری سال 88 تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۲۲۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان خواستار شد: مدیریت مناقشات باقی‌مانده از حوادث 88 با تدبیرمسئولان

عصر روز گذشته دوازدهمین نشست شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با حضور اکثریت اعضا برگزار شد. در جریان برگزاری این نشست، پرهیز از درگیر شدن جریان اصلاح‌طلب با حاشیه‌هایی که می‌تواند همگرایی و وحدت اصلاح‌طلبان را تحت‌الشعاع قرار دهد، مورد تاکید قرار گرفت .

همچنین در ادامه این نشست، گزارشی از تصمیمات مجلس و انتخابات هیات رئیسه کمیسیون‌های قوه‌مقننه و چگونگی نقش‌آفرینی فراکسیون امید در این جلسه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

اعضای شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با ابراز نگرانی از برخی برخوردهای خودسرانه با جلسات سخنرانی اصلاح‌طلبان از نهادهای ذی‌ربط خواستار تامین امنیت این جلسات و بررسی ریشه‌ای برخوردهای صورت گرفته شدند و همه جریان‌های سیاسی را به عمل در چهارچوب قوانین رسمی کشور دعوت کردند.

در این جلسه همچنین اعضا با اشاره به گذشت بیش از ۱۰ سال از حوادث سال ۸۸، تاکید کردند که همچنان می‌توان با تدبیر ، مناقشات باقی‌مانده از این حادثه را مدیریت و از وارد آمدن خسارات بیشتر به کشور جلوگیری کرد.

در همین راستا و با رویکرد حل مناقشات، برگزاری علنی دادگاه محمدرضا خاتمی می‌تواند مسیری را برای حل این مناقشه پیش‌روی کشور باز کند.

همچنین دراین جلسه در مورد سازوکار بررسی و پایش عملکرد نهادهای برآمده از شورای عالی اصلاح‌طلبان بحث و تبادل نظر صورت گرفت و قرار شد درصورت جمع‌بندی و تصویب نهایی، این سازوکار عملیاتی شود.

در این جلسه تعدادی از رابطان استانی شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان با تصویب اعضاء انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار