در

برگزاری نشست شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا

تهران (پانا) - شورای عالی هماهنگی اقتصادی روز سه شنبه (18 دی‌ماه) به ریاست حسن روحانی، رئیس‌جمهوری و با حضور رئیس مجلس و معاونان قوا تشکیل جلسه داد.

کد مطلب: ۸۸۴۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌ جمهوری، در آغاز جلسه، گزارشی از همکاری‌های اقتصادی با کشورهای همسایه و توافق‌های انجام شده برای گسترش مبادلات کالا و خدمات و سرمایه‌گذاری‌های مشترک ارائه شد و تسریع در انجام توافقات مورد تأکید قرار گرفت.

همچنین رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت گزارشی از وضع خودروهای سواری وارداتی که در انبار اماکن گمرکی، مناطق آزاد تجاری - صنعتی یا مناطق ویژه اقتصادی است، ارائه داد و شورای عالی با تأکید بر اجرای مصوبه اخیر هیأت وزیران در این زمینه، تصمیم‌های لازم در جهت تسریع در ترخیص خودروهای مشمول این مصوبه و رسیدگی قضایی به تخلفات و جرایم متخلفان در واردات خودرو را اتخاذ کرد.

در ادامه این جلسه، عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از پیشنهادها و اقدامات در جهت اصلاح نظام بانکی ارائه کرد و شورای عالی با هدف سلامت نظام بانکی، صیانت از حقوق سپرده گذاران در موسسات اعتباری، بهبود مدیریت و اصلاح این موسسات و نحوه تقویت نظارت بانک مرکزی در این زمینه، تصمیم های لازم را اتخاذ کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار