ابتکار پیام برجامی روحانی را به نخست وزیر مالزی ابلاغ کرد

تهران (پانا) - معصومه ابتکار فرستاده ویژه رئیس‌جمهوری کشورمان با ماهاتیر محمد، نخست وزیر کشور مالزی، دیدار کرد و پیام برجامی روحانی را مخابره کرد.

کد مطلب: ۸۳۶۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
ابتکار پیام برجامی روحانی را به نخست وزیر مالزی ابلاغ کرد

به گزارش پایگاه اطلا‌ع‌رسانی معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری، این دیدار، اولین دیدار یک مقام رسمی ایرانی از زمان انتخاب نخست وزیر جدید مالزی است که در محل کاخ نخست وزیری در پوتراجایا برگزار شد.

معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده پیش از این نیز با سیف‌الدین عبدالله، وزیر امور خارجه مالزی، دیدار کرد و علاوه بر بررسی روند روابط دو جانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی دو طرف درباره راهکارهای تقویت مناسبات دو جانبه گفت‌وگو گو کردند.

ابتکار در این دیدار دیدگاه‌های جمهوری اسلامی ایران درباره برجام و انتظارها از جامعه بین‌المللی و کشورهای مختلف و شریکان تجاری و اقتصادی ایران را تشریح کرد.

حزب «ائتلاف امید» به رهبری ماهاتیر محمد در انتخاباتی که ۱۹ اردیبهشت امسال برای پارلمان حزبی مالزی برگزار شد، توانست با کسب ۱۲۲ کرسی از ۲۲۲ کرسی، پیروز قاطع انتخابات عمومی پارلمانی این کشور شود و رقیب خود عبدالرزاق را که مورد حمایت‌ قدرت‌های خارجی به ویژه آمریکا، عربستان سعودی و حتی رژیم صهیونیستی قرار داشت به راحتی کنار بزند و عنوان پیرترین نخست وزیر جهان را از آنِ خود کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار