وزیر دادگستری: دولت مصمم به ایجاد یک میلیون شغل است

تهران (پانا) - وزیر دادگستری اعلام کرد: دولت مصمم است امسال بیش از یک میلیون فرصت شغلی در کشور برای جوانان بیکار و جویای کار ایجاد کند.

کد مطلب: ۸۱۵۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
وزیر دادگستری: دولت مصمم به ایجاد یک میلیون شغل است

به گزارش ایرنا، سید علیرضا آوایی روز دوشنبه در نشست شورای اداری ملکان بدون توضیح بیشتر در این باره ، مردم را ولی نعمت و صاحب اصلی انقلاب و نظام برشمرد و گفت: نباید لحظه‌ای از خدمت به این ملت، به ویژه خانواده شهدا غافل شد.

وی با اشاره به خشکسالی و کم آبی‌های اخیر در کشور گفت: امسال بارندگی در کشور نسبت به پارسال بیش از 45 درصد کاهش یافته از این رو باید با مدیریت اصولی و استفاده بهینه از منابع موجود، میزان بهره وری ارتقا یابد.

محمدباقر خانی، فرماندار ملکان هم در نشست شورای اداری ملکان، کمبود اعتبار برای اجرای طرح‌های بهینه سازی مصرف آب در حوزه کشاورزی، پرداختن نکردن غرامت بیمه محصولات کشاورزی و بی توجهی به قلعه بختک لیلان با 3 هزار سال قدمت را از جمله مشکلات شهرستان اعلام و بر حل آن‌ها تاکید کرد.

حجت الاسلام حافظ زمانی امام جمعه ملکان هم با بیان اینکه حدود 30 درصد از طرح احداث بزرگترین مصلای جنوب استان در این شهرستان با هزینه کرد 50 میلیارد ریال انجام شده است، افزود: روند اجرای این طرح به کندی پیش می رود و برای تکمیل آن به بیش از 100 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وزیر دادگستری هنگام ورود به ملکان با حضور در مزار شهدای این شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
وی همچنین کلنگ احداث طرح 69 واحد مسکونی روستای آروق ملکان را به زمین زد.

این واحد‌های مسکونی به همت بنیاد مسکن ملکان با 40 میلیارد ریال اعتبار در مدت 2 سال ساخته خواهد شد.

وزیر دادگستری در جریان این آیین بر لزوم مقام سازی واحد‌های مسکونی هم تاکید کرد و افزود: از آنجایی که کشور ما در منطقه‌ای زلزله خیز قرار گرفته از این رو نیاز است علاوه بر استفاده از مصالح مرغوب، برساخت و ساز‌ها نظارت کافی و جدی هم انجام شود.

شهرستان ملکان در 155کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار