قالیباف: به سوئیس نمی‌رفتیم،خون بیشتری از مسلمانان لبنان ریخته می‌شد

تهران (پانا) - محمد باقرقالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در شبکه ایکس نوشت: اگر به سوئیس نمی‌رفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته می‌شد.

کد مطلب: ۱۷۱۳۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
قالیباف: به سوئیس نمی‌رفتیم،خون بیشتری از مسلمانان لبنان ریخته می‌شد

محمد باقرقالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پست منتشر شده خود نوشت: دریکی از برنامه های خوب صدا و سیما دیدم گفتند کاش فرودگاه مهرآباد را می بستند تا تیم مذاکره کننده به سوئیس نرود.

وی در ادامه نوشت : به آن عزیزان می گویم اگر به سوئیس نمی‌رفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته می‌شد.

هیأت جمهوری اسلامی ایران با حضور در مذاکرات سوئیس با طرف‌ها و میانجی‌های پاکستانی و قطری رایزنی کرد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار