عزیمت رئیس هیأت مذاکرهکننده کشورمان به همراه وزیر امور خارجه به مسقط
تهران (پانا) - رئیس هیأت مذاکرهکننده کشورمان و وزیر امور خارجه دقایقی پیش تهران را به مقصد مسقط ترک کردند.
محمدباقر قالیباف، رئیس هیأت مذاکرهکننده کشورمان دقایقی پیش تهران را به مقصد مسقط ترک کرد.
قالیباف در سفر به عمان با آقای «هیثم بن طارق، سلطان عمان دیدار و در خصوص ارتقای همکاریهای دوجانبه و نیز تشریک مساعی برای تثبیت ترتیبات ایرانی اداره تنگه هرمز گفتوگو خواهد کرد.
در این سفر سیدعباس عراقچی، وزیرامورخارجه، رئیس هیئت مذاکرهکننده کشورمان را همراهی می کند.
ارسال دیدگاه