در بدو ورود به زوریخ؛
قالیباف: خدا کند که شرمنده شهدای مظلوم و ملت ایران نباشم
تهران (پانا) - محمدباقر قالیباف رئیس هیات مذاکرهکننده «میناب ۱۶۸» در پیامی نوشت: خدا کند که شرمنده شهدای مظلوم و ملت ایران نباشم و روسفید به یارانم بپیوندم که برای دیدنشان لحظهشماری میکنم.
رئیس هیات مذاکرهکننده «میناب ۱۶۸» پس از ورود به شهر زوریخ در پستی در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس نوشت: کودکان مظلوم میناب و تمام شهدای ایران عزیز را هر لحظه ناظر اعمال و رفتار خود میدانم.
قالیباف گفت: آنها ما را میبینند و از ما انتظار دارند. خدا کند که شرمنده شهدای مظلوم و ملت ایران نباشم و روسفید به یارانم بپیوندم که برای دیدنشان لحظهشماری میکنم.
ارسال دیدگاه