محسن رضایی:

باید مراقب بود، هر خوش‌بینی مورد سوء‌استفاده دشمن قرار می‌گیرد

تهران (پانا) - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: آمریکا قرار بود با راهبرد «صلح از طریق قدرت» ایران را وادار به تسلیم کند؛ حالا که شکست خوردند، از سر استیصال اصرار به مذاکره دارند.

کد مطلب: ۱۷۱۲۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
باید مراقب بود، هر خوش‌بینی مورد سوء‌استفاده دشمن قرار می‌گیرد

محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس نوشت: آمریکا قرار بود با راهبرد «صلح از طریق قدرت» ایران را وادار به تسلیم کند؛ حالا که شکست خوردند، از سر استیصال اصرار به مذاکره دارند. اما دشمن نشان داده که عهدشکن است.

رضایی تاکید کرد: باید مراقب بود؛ هرگونه خوش‌بینی مورد سوءاستفاده دشمن قرار می‌گیرد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار