سرلشکر موسوی:

ملت ایران در انتخابات ریاست‌جمهوری مقابل دشمن می‌ایستد

تهران (پانا) - فرمانده کل ارتش گفت روزهای آتی، انتخابات ریاست‌جمهوری را در پیش داریم و یک‌بار دیگر ملت ایران در مقابل دشمنان خواهد ایستاد و پیش خواهد رفت.

کد مطلب: ۱۴۷۷۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد
ملت ایران در انتخابات ریاست‌جمهوری مقابل دشمن می‌ایستد

امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت که در ستاد ارتش برگزار شد، با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه ایشان، گفت: این ملت بزرگ و مردم قدرشناس ما از لحظه‌ای که خبر را شنیدند، تمام احساسات و عواطف قلبی خودشان را به هر نحوی که توانستند برای ادای احترام به این عزیزان ابراز کردند.

وی با تاکید بر اینکه دنیا مبهوت بزرگی این ملت است، افزود: علیرغم همه توطئه‌های رسانه‌ای که داشتند تا بتوانند از این ضایعه زخمی دیگر بر این ملت بزنند، اما حضور میلیونی ملت مسلمان در تشییع پیکرهای پاک شهدا و در مراسم‌هایی که برگزار شد نشان داد ایران و ملت بزرگ ایران زنده و ایستاده است و با قدرت به پیش می‌رود.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه این اولین بار نیست که ما چنین داغ‌هایی را تحمل می‌کنیم و این ملت اولین بار نیست که از چنین موانع و مشکلاتی عبور می‌کند، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران با نعمت وجود ولایت و رهبر معظم انقلاب از این حادثه عبور خواهد کرد و یکبار دیگر خورشید درخشان انقلاب اسلامی در جهان، پرتو نورانی خود را نمایان خواهد کرد و پرچم جمهوری اسلامی ایران زیبایی خود را به رخ دنیا خواهد کشید.

سرلشکر موسوی گفت: ملت ایران از دل آتش‌ها همیشه سربلند بیرون آمده است؛ در روزهایی که پیش رو داریم انتخابات ریاست جمهوری را خواهیم داشت و یکبار دیگر ملت ایران ثابت خواهند کرد که در مقابل دشمنان ایستاده و پیش خواهند رفت و این به برکت صبوری و ایستادگی خانواده شهدا و خون شهدایی است که جان خود را نثار این کشور کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار