آزاد در گفت‌وگو با پانا:

مجلس دوازدهم به دور از حاشیه برای حل مسائل مردم تلاش کند

فراکسیون بانوان تشکیل خواهد شد/ ضرورت ساماندهی بیمه زنان خانه‌دار و لایحه ارتقای امنیت زنان در مجلس

تهران(پانا) - نماینده مردم نائین، خور و بیابانک در مجلس با بیان اینکه نمایندگان مجلس دوازدهم باید از حاشیه دوری کنند، گفت اگر ما بخواهیم فرامین مقام معظم رهبری را اعمال کنیم، باید به دور از حواشی باشیم و تمرکز و انرژی خود را برای حل مسائل مردم بگذاریم تا موجب رفاه بیشتر مردم شویم.

کد مطلب: ۱۴۷۴۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دوازدهم به دور از حاشیه برای حل مسائل مردم تلاش کند

 الهام آزاد در گفت‌وگو با پانا با بیان اینکه فراکسیون بانوان در مجلس دوازدهم تشکیل خواهد شد، اظهار کرد: «تعداد نمایندگان خانم در مجلس دوازدهم بسیار کم است اما به نظر من ما باید این کمیت را با کیفیت بالا در کار جبران کنیم. این امیدواری وجود دارد که  بتوانیم با تدابیر کارشناسی در حوزه زنان ورود کنیم و از حق آنها دفاع کنیم.»

وی با بیان اینکه مصوبات مجلس باید در راستای سیاست‌های کلی نظام باشد و با آن مغایرت نداشته باشد، افزود: «مجلس شورای اسلامی که وظیفه قانونگذاری و نظارت را برعهده دارد باید ریل‌گذاری‌ها را براساس چارچوب سیاست‌های کلی نظام دنبال کند تا اتفاقات خوبی در حوزه زنان رقم بخورد. بیمه زنان خانه‌دار و لایحه ارتقای امنیت زنان باید ساماندهی شود.»

این نماینده مجلس اضافه کرد: «موضوع مهریه نیز از موضوعاتی است که در مجلس دوازدهم باید مورد بررسی قرار گیرد؛ آنچه که باید در موضوع مهریه دیده شود، آمار طلاق است.امیدوارم بتوانیم با هم افزایی و کیفیت، اتفاقات خوبی را در حوزه زنان رقم بزنیم تا مجلس دوازدهم در حوزه دفاع از حقوق زنان به یک الگو تبدیل شود.»

آزاد خاطرنشان کرد: «قطعاً نمایندگان مجلس دوازدهم باید از حاشیه دوری کنند چرا که ملجا و امید مردم مجلس است. اگر ما بخواهیم فرامین مقام معظم رهبری را اعمال کنیم، باید به دور از حواشی باشیم و تمرکز و انرژی خود را برای حل مسائل مردم بگذاریم تا موجب رفاه بیشتر مردم شویم.»

وی گفت: «حضور پررنگ مردم در گروی عملکرد ما مسئولان است. ان‌شالله با برنامه‌های پربار در حوزه زنان و رفع مطالبات مردم و جهش تولید و مشارکت مردم بتوانیم به معنای واقعی مشارکت مردم را بالا ببریم. ما باید بتوانیم با عملکرد مناسب امید را به مردم بازگردانیم.»

 

خبرنگار : پارمیدا یاوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار