خلجی:

قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود

تهران (پانا) - رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت قرارگاه رسانه‌ای اربعین استان به عنوان یکی از ضرورت‌ها در حوزه اطلاع‌رسانی در مرکز پیگیری می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۷۲۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود

سپهر خلجی روز پنجشنبه در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و فعالین مجازی استان ایلام با تاکید بر ضرورت آموزش در حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی‌ها، اظهار کرد: طی چند روز آینده فراخوانی با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی برای دعوت به همکاری از افراد توانمند برای کمک به آموزش روابط عمومی‌ها، اعلام می شود.

وی با بیان اینکه تاکید بر آموزش در حوزه آموزش روابط عمومی‌ها، یک نهضت بزرگ برای حوزه اطلاع‌رسانی کشور محسوب می‌شود، دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است چرا که بیشترین حجم پروژه‌های کلان و مهم در استان‌ها به سرانجام می‌رسد و این نشان می‌دهد که دولت سیزدهم به همه استان‌ها توجه دارد.

وی ادامه داد: همه باید کمک کنیم ایلام پیشرفت کند و هر کس دوست‌دار ایلام است باید یک گام در جهت توسعه و پیشرفت ایلام بردارد.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت خاطرنشان کرد: برای پیشرفت استان 2 وظیفه مطالبه‌گری پیشرفت استان و تبیین و روشنگری دقیق لازم است که باید با تمام توان برای این 2 مهم تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه ایلام نقش مهمی در طول دوران انقلاب، دفاع مقدس و مرزبانی از کشور دارد و سه هزار شهید والامقام سند افتخاری برای ولایت‌مداری مردم ایلام است، گفت: قرارگاه رسانه‌ای اربعین استان به عنوان یکی از ضرورت‌های حوزه اطلاع رسانی در مرکز پیگیری می‌شود.

خلجی با اشاره به اینکه مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند و بیش از گذشته به روابط‌عمومی‌ها توجه شود، یادآور شد: بخش استان‌های پایگاه اطلاع‌رسانی دولت از سال گذشته تقویت شده و تلاش می‌شود که ضعف روابط‌عمومی‌ها به تدریج برطرف شود.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت اضافه کرد: با توجه این‌که رسانه‌های رسمی هر استان نمی‌توانند تمام ابعاد و وقایع استان را پوشش دهند، استفاده از ظرفیت رسانه‌های محلی برای تقویت اطلاع‌رسانی مهم و اساسی است.

وی یادآور شد: منابع لازم برای حوزه اطلاع‌رسانی باید تامین شود و هر پروژه و طرح باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد.

خلجی تصریح کرد: مبارزه با فساد یکی از شعارهای دولت سیزدهم است که اطلاع‌رسانی دقیق و مسنجم در این حوزه بسیار مهم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار