وحیدی در جمع خبرنگاران:

طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است

همه دستگاه‌ها باید به وظایف‌شان در «طرح نور» عمل کنند

تهران (پانا) - وزیر کشور از در دست بررسی بودن طرح تقسیم استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۱۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است

احمد وحیدی در حاشیه جلسه امروز هیات وزیران درخصوص اجرای طرح انسداد مرز در شرق کشور، بیان کرد: انسداد مرز یک پروژه قدیمی است و چند بار شروع و رها شده بود که با دستور جمهور و تخصیص منابع، در شرق کشور دنبال می‌شود و در حال اجراست.

وی درخصوص تقسیم استان تهران به تهران شرقی و غربی نیز بیان کرد: برنامه تقسیمات کشوری طبق نیازهای هر منطقه طراحی می‌شود و تقسیم استان تهران در دست بررسی است.

وی درباره طرح نور خاطرنشان کرد: طرح نور بر اساس تکالیف قانونی است که فراجا به عنوان مقام ضابط قوه قضاییه انجام می‌دهد البته دستگاه‌های دیگر هم مسئولیت‌هایی دارند.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌ها باید به مسئولیت خود عمل کنند و باید از ناهنجاری‌های تحمیلی جلوگیری شود، عنوان کرد: طرح نور تا الان مورد تشویق و استقبال مردم، نمایندگان مجلس، دستگاه‌های مرتبط و قوای سه گانه قرار گرفته است.

وزیر کشور درباره مطرح شدن پرونده نیکا شاکرمی در رسانه های بیگانه، گفت: الان دانشجویان در دانشگاه های آمریکا و اروپا در حال حمایت از مردم فلسطین هستند. می‌خواهند توجهات را از این اعتراضات دور کنند. از سویی می‌خواهند عملیات وعده صادق را مخدوش کنند. آنها آمدند و یک سوژه بسیار مضحک که همه ابعاد آن روشن است را مطرح کردند که پاسخ آن هم داده شد و مشخص شد؛ دشمن و رسانه های آنها به گزارش های دروغ و دور از واقع متوسل شده اند تا عملیات روانی انجام دهند.

وی در خصوص کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان، گفت: دولت فعلا 1.5 همت برای کمک مصوب کرد البته بعد از بررسی های بیشتر، اگه نیاز باشد کمک بیشتری می شود. این کمک ها در استان شروع شده است.

وحیدی درباره انعقاد قراداد بین شهرداری تهران و چین برای تامین واگن، گفت: کار خوبی است که شهرداری انجام داده است. امیدواریم طبق برنامه ها اجرا شود. اصل ما بر حمایت داخل است و اولویت بر تولید داخل است، اما سایر نیازمندی‌ها را از خارج تامین می کنیم. قرارداد طبق روال قانونی خود انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار