حسن‌‌پور بیگلری در گفت‌و‌گو با پانا:

مشارکت مردم در انتخابات، دست رد به سینه دشمنان قسم خورده انقلاب بود

تهران (پانا) - نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات، دست رد به سینه دشمنان قسم خورده انقلاب بود، گفت نظارت و رفع مسائل اقتصادی اولویت مجلس دوازدهم باشد.

کد مطلب: ۱۴۶۵۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت مردم در انتخابات، دست رد به سینه دشمنان قسم خورده انقلاب بود

شهباز حسن‌پور بیگلری در گفت‌وگو با پانا درخصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: «حضور تفکرات مختلف در برهه‌های مختلف در عرصه مدیریت کشور چه در قوه مقننه و چه در قوه مجریه نشان داده که مردم حرف نهایی را می‌زنند و انتخاب و نگاه نهایی از آن مردم است. مردم پای صندوق رای آمدند و دست رد به سینه دشمنان قسم خورده انقلاب زدند و ثابت کردند برای نظام، انقلاب و رهبری ارزش ویژه قائل هستند. 

وی افزود: «حالا امروز نوبت مجلس و دولت است که صادقانه و شفاف به دغدغه‌های مردم توجه کنند. دغدغه مردم امروز مسکن، معیشت، اشتغال و از حاشیه دوری کردن است. نباید کام مردم را تلخ کرد. امیدوارم مجلس پیام مردم را دریافت کرده باشند.»

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: «امیدوارم مجلس دوازدهم با هر ترکیبی که خواهد داشت و با نیروهای تازه نفس و با تجربه‌ای که به مجلس خواهند آمد، با شور و نشاط به رفع مسائل اقتصادی، معیشت مردم، اشتغال و مسکن کمک کند تا پاسخی به حضور حداکثری مردم پای صندوق رأی باشد.»

حسن‌پور بیگلری با بیان اینکه اولویت مجلس دوازدهم باید نظارت باشد، گفت: «چالش جریان‌های سیاسی و اینکه افراد در چه جایگاهی قرار بگیرند، نباید بر رفع مشکلات اقتصادی مردم اولویت یابد. اولویت بعدی مجلس دوازدهم این است که با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب بر ضرورت تحول در امور، ظرفیت‌های خود را معطوف به بُعد نظارت کند.»

وی اضافه کرد: «یکی از توقعات مهم از مجلس دوازدهم نظارت دقیق بر اجرای برنامه هفته توسعه است؛ مجلس باید تلاش کند تا کشور بر روی ریلی که تنظیم شده است، حرکت کند.»

این عضو کمیسیون اقتصادی به عملکرد مجلس یازدهم اشاره کرد و گفت: «مجلس یازدهم سعی کرد در حد بضاعت خود اقدامات خوبی انجام دهد. سه‌شنبه‌های نظارتی روزهای خوبی بود اما کارهای مانده زیادی داریم. در حوزه نظارتی باید بیش از این تلاش کنیم و نظر مردم را جلب کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار