با حضور در غرفه خبرگزاری پانا در نمایشگاه رسانه‌های ایران؛

انتخابات با حضور رای اولی‌ها جوانی خاصی پیدا می‌کند

تهران (پانا) - وزیر کشور با تاکید بر اهمیت حضور رای اولی‌ها در انتخابات گفت انتخابات با حضور رای اولی‌ها جوانی خاصی پیدا می‌کند که بسیار ارزشمند است.

کد مطلب: ۱۴۶۰۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات با حضور رای اولی‌ها جوانی خاصی پیدا می‌کند

احمد وحیدی با حضور در غرفه خبرگزاری پانا در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران درخصوص حضور رای اولی‌ها در انتخابات پیش رو اظهار کرد: حضور در انتخابات ابتدا فرصت بسیار خوبی برای رای اولی‌ها است زیرا اولین کنشگری سیاسی آنها خواهد بود و با بلوغ سیاسی که به دست می‌آورند به صحنه‌ای می‌خورند که نه فقط برای خود مسئولیت دارند بلکه برای کشور نیز تعیین تکلیف می‌کنند، تعیین نماینده می‌کنند و تاثیرگذار هستند. 

وزیر کشور تصریح کرد: انتخابات بسیار زمان خوبی است برای اینکه رای‌ اولی‌ها و جوانان ما نقش خود را با یک حرکت خوب آغاز کنند و این مساله می‌تواند آینده‌سازی بسیار خوبی برای آنها باشد چرا که فرد رای اولی می‌تواند احساس مسئولیت کند که در انتخابات شرکت می‌کند و خود را در مقابل مسایل سیاسی، مسایل اجتماعی و همینطور سایر مسایل مسئول می‌داند. 

وحیدی تاکید کرد: از طرفی مردم هم شور و شعف جوانان را که می‌بینند به وجد می‌آیند و انتخابات با حضور رای اولی‌ها جوانی خاصی پیدا می‌کند که بسیار ارزشمند است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار