امروز؛ دور جدید مذاکرات وین برگزار می‌شود

تهران (پانا) - دور جدید نشست کمیسیون مشترک برجام امروز با حضور معاونان و مدیران سیاسی وزارتخانه‌های امور خارجه‌ ایران و گروه ۱+۴ در وین برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۸۳۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
امروز؛ دور جدید مذاکرات وین برگزار می‌شود

طبق اعلام وزارت امور خارجه، دور چهارم این نشست روز جمعه در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزارت‌خانه‌های امور خارجه‌ ایران و گروه ۱+۴ (چین، فرانسه، آلمان، روسیه، انگلیس) و به ریاست انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا، در گرند هتل وین پایتخت اتریش برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این نشست درباره دورنمای بازگشت احتمالی آمریکا به برجام و اطمینان از اجرای کامل و موثر این توافق از سوی همه طرف‌ها بحث و گفت‌وگو می‌کنند.

سیدعباس عراقچی، معاون سیاسی وزارت امور خارجه که عصر پنج شنبه برای شرکت در دور چهارم مذاکرات برجام، وارد وین پایتخت اتریش شد و در دیدار با رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اولویت اول در مذاکرات را تامین منافع ملت ایران اعلام کرد.

وی اظهار کرد: کار سختی را در پیش داریم و امیدواریم که بتوانیم در زمان کوتاه تری به سرانجام برسانیم. ولی بحث زمان برای ما اولویت ثانویه دارد و اولویت اول دقت است بر روی تامین منافع ملت ایران و تامین مواضع قطعی جمهوری اسلامی ایران است که بارها بیان شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار