کتاب «دولت جوان حزب‌اللهی» رونمایی شد

تهران (پانا) - هم‌زمان با دومین سالگرد صدور بیانیه گام دوم انقلاب با حضور مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور کتاب دولت جوان حزب الهی رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
کتاب «دولت جوان حزب‌اللهی» رونمایی شد

به گزارش سازمان بسیج اساتید کشور، با توجه به طرح دولت جوانان حزب‌اللهی از سوی امام خامنه‌ای برای انتخابات ۱۴۰۰ و مطالبه معظم‌له در این خصوص و با توجه به سوء‌برداشت‌هایی که در این خصوص صورت گرفت و امام خامنه‌ای را به تشریح بیشتر واداشت، بسیج اساتید با هدف رفع شبهات و سوء‌برداشت‌های مطرح شده درخصوص دولت جوان حزب‌اللهی و تحقق دغدغه‌های نائب امام زمان در راستای گفتمان‌سازی دولت جوان اقدام به تالیف کتابی با همین عنوان کرده تا این مطالبه به گفتمان غالب در فضای منتهی به انتخابات شود.

در این کتاب تلاش شده است تا به تبیین دولت جوان و رسیدن به فهم مشترکی از جوان و مفهوم دولت جوان حزب‌الهی در منظومه فکری امام خامنه‌ای پرداخته شود.

کتاب دولت جوان حزب‌الهی دارای شش سرفصل بوده که شامل مفهوم‌شناسی جوان و جوانی و جوان حزب‌اللهی در منظومه فکری امام خامنه‌ای، ضرورت تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی و الزامات آن، ماهیت، مبانی و اهداف دولت جوان حزب‌اللهی، شاخص‌های دولت جوان حزب‌اللهی، کارکرد انقلابی دولت جوان حزب‌اللهی و آثار دولت جوان حزب‌اللهی و چالش‌های پیش روی آن است.

این اثر وزین با مشارکت اساتید آقایان محسن طاهری، محمد روحانی مقدم، علی تقی‌پور، غفار شاهدی، محمود اسدی، علی خلخالی و خانم‌ها فاطمه بوربور، طاهره زرنگار، معصومه ذبیحی، سیمین عرب، مریم ضیایی نجف‌آبادی، بیتا سعیدی عبدی، محبوبه درخشنده، مریم آقایی بجستانی‌ و شهرزاد هوشمندی نیا تهیه و تدوین شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار