واکنش سخنگوی پیشین وزارت خارجه به تهدید جدید ترامپ
تهران (پانا) - سخنگوی پیشین وزارت خارجه به اظهارات تهدیدآمیز جدید رئیسجمهور آمریکا واکنش نشان داد.
سید عباس موسوی در واکنش به ادعاهای تهدیدآمیز اخیر دونالد ترامپ رئیسجمهور آمریکا علیه کشورمان و تیم مذاکرهکننده در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشت: تداوم لفاظی های ترامپ و حماقت های نتانیاهو کارشان را خراب تر خواهد کرد؛ خود دانند!
ارسال دیدگاه