مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان:

ولایت‌پذیری و تکریم والدین؛ پر تکرارترین و پربسامدترین واژه در وصیت‌نامه شهدا

سمنان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن گرامیداشت هفته مقام معلم، عنوان کرد: ولایت‌پذیری و تکریم والدین؛ پر تکرارترین و پربسامدترین واژه در وصیت‌نامه شهدا به شمار می‌رود.

کد مطلب: ۱۴۷۲۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
ولایت‌پذیری و تکریم والدین؛ پر تکرارترین و پربسامدترین واژه در وصیت‌نامه شهدا

سید جمال وزیری صبح امروز در آیین گل‌‌افشانی گلزار شهدا و تجدید پیمان با شهدای فرهنگی به‌مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم با بیان اینکه شهدا مرغان خوش الحان باغ ملکوت هستند، افزود: نوای آنها در جامعه ما جاری و مقدم است و مصداق آیه شریفه « یحبهم و یحبونه» هستند.

وی در ادامه ۱۲ اردیبهشت را روز بسیار به یاد ماندنی برای قشر فرهنگیان دانست و اضافه کرد: یاد و خاطره استاد شهید، مرتضی مطهری را گرامی می داریم که شهید سلیمانی ها و شهید حججی‌ها پرورش یافته مکتب تربیت این شهید بزرگوار هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به اینکه شهدا با اسوه از ولایت و تکریم ولایت به این جایگاه رسیدند، ادامه داد: آرامش و امنیت امروز میهن را مدیون خون و فداکاری های این شهدا هستیم.

وزیری با بیان این مطلب که وظیفه ما این است که آثار استاد فرزانه، شهید مطهری را یاد بگیریم و به نسل های بعد منتقل کنیم، گفت: خدا را شاکر هستیم که خط اسوه شهادت پابرجا است و ادامه دارد.

لازم به ذکر است که گل باران مزار شهدا، خوانش میثاق نامه شهدا و همچنین خواندن شعر در وصف کودکان مظلوم غزه توسط حسنا صادقی پایان بخش این مراسم بود.

دانش آموز خبرنگار: محسن امیرجان

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار