معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان سمنان:

معلمی شغل نیست، عشق است

سمنان (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان سمنان با بیان اینکه معلمی شغل نیست، عشق و علاقه است، عنوان کرد: این عشق و محبت است که بچه ها را تربیت می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۷۲۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
معلمی شغل نیست، عشق است

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم فامیلی در مراسم تجلیل از مربیان کانون های فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) و شهید مطهری سمنان ضمن عرض تبریک روز معلم و گرامیداشت شهادت علامه فرزانه شهید مطهری، اظهار کرد: دیدگاه همه معلمان به کار ارزندهای که در سطح جامعه انجام می‌دهند، دیدگاهی عاشقانه و سرشار از علاقه و محبت است.  

وی با بیان این نکته که معلم با عشق خودش دانش آموزان را راهنمایی، هدایت و تربیت می‌کند، افزود: اگر غیر از این بود در دامان عشق و محبت معلمی دانش آموزان پرورش نمی یافتند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان سمنان ضمن اشاره به اینکه معلم با تمام سختی ها و مشکلات عاشق کار خود است، ادامه داد: معلم وقتی کار تربیت و مربیگری انجام می‌دهد، گویا کار خدایی انجام داده است، چراکه خدا رب است و مربی و تربیت کننده انسان‌ها است.

فامیلی در پایان از همه کسانی که توجه ویژه به تربیت آینده سازان کشور دارند، تقدیر و تشکر کرد و آرزوی توفیق و موفقیت برای همه فرهنگیان کرد.

دانش آموز خبرنگار: محسن امیرجان

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار