فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سمنان:

«معلم» مجال تجاوز هیچ بیگانه‌ای را به فرهنگ و ارزش‌های دین و میهن نمی‌دهد

سمنان (پانا) - فرمانده نیرو انتظامی شهرستان سمنان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت علامه مطهری و تبریک روز معلم از زحمات و تلاش‌های بی‌کران فرهنگیان قدردانی ‌و اظهار کرد‌ معلم مجال تجاوز هیچ بیگانه‌ای را به فرهنگ و ارزش دین و میهن نمی‌دهد.

کد مطلب: ۱۴۷۱۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
«معلم» مجال تجاوز هیچ بیگانه‌ای را به فرهنگ و ارزش‌های دین و میهن نمی‌دهد

عباس عرب با حضور در دبیرستان سعادت در جمعی صمیمی با فرهنگیان، به اهمیت جایگاه شغل معلمی اشاره و عنوان کرد: این شغل یکی از شریف‌ترین و پرمسئولیت‌ترین شغل‌ها‌ست، شریف‌ترین شغل به علت آن که انسان‌ساز است.

وی با بیان اینکه در جامعه، تربیت انسان‌ اساسی‌ترین کار تعلیم و تربیت است، افزود: کسی که این رسالت را بر دوش می‌کشد معلم است و معلمی به هرگونه تلاشی که برای هدایت، تکامل و آموزش انسان صورت می‌گیرد اطلاق می‌شود و از این رو است که پیامبران، معلم بشر خوانده می‌شوند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سمنان با اشاره به اهمیت شغل معلم، ادامه داد: دغدغه معلم همیشه این است که حیات بشر، بر مدار ارزش‌ها و کرامت انسانی بچرخد و شناخت خدا و مکتب و دین، همت اساسی آدمی باشد و هیچ بیگانه‌ای را مجال تجاوز به فرهنگ ارزشی دین و میهن فراهم نیاید.

عرب تصریح کرد: معلم تمام وجود خود را برای تربیت و آموزش دانش آموزان به کار می‌گیرد و زمینه‌ساز عاقبت بخیر و خوشبختی آنان است.

وی در ادامه از همکاری خانواده بزرگ فرهنگیان در طرح عفاف وحجاب و همراهی بسیار خوب با نیروی انتظامی قدردانی و بیان کرد: والدین و فرهنگیان از مهم‌ترین الگوهای دانش‌آموزان در انتخاب نوع پوشش هستند و باور‌های دینی از جمله عفاف و حجاب در خانواده شکل می‌گیرد و در مدرسه استمرار می‌یابد.

‌یحیایی مدیر دبیرستان سعادت هم ضمن خوش‌آمد‌گویی به میهمانان، حضور ایشان در دبیرستان را باعث دلگرمی همکاران دانست‌ و از زحمات عوامل نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

دانش‌آموز خبرنگار: محمدامین شجری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار