معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان زنجان خبرداد:

تغییر کاربری و ایجاد سازه های ورزشی کوچک در مدارس ابتدایی دختران

ذبیح اله تاراسی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان زنجان از تغییر کاربری و ایجاد سازه های ورزشی کوچک در مدارس ابتدایی دختران خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۲۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تغییر کاربری و ایجاد سازه های ورزشی کوچک در مدارس ابتدایی دختران

جلسه هم اندیشی حوزه تربیت بدنی با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت، رئیس اداره تربیت بدنی و کارشناس مسئول تربیت بدنی دختران استان و با شرکت کارشناسان مناطق و مدیران مدارس مجری طرح کاربری و ایجاد سازه‌های کوچک در مدارس ابتدایی در سالن غدیر ساختمان استاد رضا روزبه اداره کل برگزار شد.

ذبیح اله تاراسی در ابتدا ضمن اشاره بر تأکید معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش بر ایجاد نشاط و تحرک در مدارس ابتدایی و مخصوصاً مدارس دخترانه، ایجاد فضاهای کوچک ورزشی در دل مدارس ابتدایی را یکی از ضرورت‌ها و نیازهای تربیت بدنی در مدارس دخترانه برشمرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه اهمیت دادن به ورزش و تحرک بدنی دختران را اهمیت به پویایی و نشاط نسل آینده جامعه دانست و از مدیران و کارشناسان مناطق خواست تحرک و تربیت بدنی دختران را مخصوصاً در دوران ابتدایی جدی گرفته و در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

در ادامه سعید نباتچیان رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی استان نیز بر تسریع در انجام تجهیز و آماده سازی سالن های کوچک داخل مدرسه و افتتاح آن در قالب پروژه مهر تأکید کرد و جلب مشارکت حداکثری اولیا و سایر ارگان ها در ایجاد و ساخت چنین سازه‌های که مکمل درس تربیت بدنی می باشد را خواستار شد.

گفتنی است در ادامه جلسه اعضا به بحث و تبادل نظر در خصوص نحوه خرید و تجهیز سالن ها، ایمن سازی فضا و اولویت بندی نوع تجهیزات با توجه به میزان کاربرد آن پرداختند.

لازم به ذکر است که در این مرحله 6 آموزشگاه از 6 منطقه با توجه به اعتبار واریزی مجری طرح ساخت سازه های کوچک در مدارس ابتدایی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار