در راستای تجلیل از مقام معلم صورت گرفت ؛

دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با مدیرکل آموزش وپرورش استان

زنجان (\انا) - مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان و هیئت همراه با مدیر کل آموزش وپرورش استان به مناسبت هفته معلم دیدار کردند .

کد مطلب: ۱۰۶۱۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان  با مدیرکل آموزش وپرورش استان

مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان و هیئت همراه با مدیر کل آموزش وپرورش استان به مناسبت هفته معلم دیدار کردند .

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان، مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان و هیئت همراه در راستای تبریک هفته معلم و تجلیل از مقام معلم با مدیر کل آموزش وپرورش استان دیدار کردند.

لطفی مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان ضمن تبریک هفته گرامیداشت معلم گفت : معلمان همواره مورد احترام اقشار مختلف جامعه هستند که از تلاش ها و زحمات معلمان قدردانی می کنیم .

وی در ادامه افزود : ما همواره در تهیه گزارش های خبری و سایر برنامه های تولیدی یک نگاه حمایتی داریم و درصدد کمک به مسئولین در حل مشکلات استان هستیم .

ابراهیم رفیعی ، مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز از ضمن تقدیر از حضور مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان به آموزش و پرورش استان گفت : صدا و سیمای استان یکی از ظرفیت های مهمی است که آموزش و پرورش می تواند در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت از آن بهرمند شود.

رفیعی در ادامه افزود : صدا وسیمای مرکز زنجان همیشه در راستای تکریم جایگاه ارزشمند معلم پیشگام بوده و در ایام هفته گرامیداشت مقام معلم نیز اهتمام ویژه ای به پوشش خبری و انعکاس تلاش های صادقانه معلمان داشته است که تشکر و قدردانی می کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار