سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با پانا خبر داد:

تعیین امتیاز رتبه‌بندی برای 5709 دانشجومعلمی که به کلاس درس رفتند‌

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد ‌دانشجو‌معلمانی که امسال در جبران کمبود معلم مشارکت کردند، امتیاز تشویقی خود را از مدیر کل دریافت کنند. این امتیاز در رتبه‌بندی آن‌ها تاثیر دارد.

کد مطلب: ۱۴۶۱۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
تعیین امتیاز رتبه‌بندی برای 5709 دانشجومعلمی که به کلاس درس رفتند‌

طبق اطلاعاتی که دانشگاه فرهنگیان در اختیار خبرگزاری پانا قرار داده، تعداد 5709 نفر از دانشجو‌ معلمان ورودی 1399 دانشگاه فرهنگیان، در سال تحصیلی 1403-1402 در تمامی پایه‌های مقطع ابتدایی و دوره اول و دوم متوسطه مشغول به تدریس در مدارس هستند.‌‌

2‌8 بهمن امسال، مصطفی پردلی معاون رسانه وزارت آموزش و پرورش در صفحه ویراستی خود نوشت: «با دستور وزیر آموزش و پرورش و تصویب هیئت ممیزه مرکزی ‌رتبه‌بندی ‌برای تقدیر از دانشجو‌معلمان عزیز ورودی ۹۹ و ۹۸ دانشگاه فرهنگیان که قبل از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند و ابلاغ تدریس دارند، امتیازی در رتبه‌بندی در نظر گرفته خواهد شد. میزان این امتیاز در حال بررسی است.»

اکنون علی فرهادی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع و سخنگوی وزارت آموزش و پرورش‌ در گفت‌وگو با پانا درباره طرح‌های تشویقی در نظر گرفته شده برای دانشجو‌معلمان گفت: «‌مقرر شد تا دانشجومعلمان توسط مدیران کل تشویقی ‌دریافت کنند و آن تشویقی نیز برای رتبه‌بندی دانشجو‌معلمانی که در جبران کمبود معلم مشارکت کردند، امتیاز دارد.»

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: «امسال تقدیرنامه‌ای که از طرف مدیر‌کل برای دانشجومعلمان صادر می‌شود نیز امتیاز دارد. ما در مسائلی مانند سازماندهی آنان در منطقه‌ای که متعهد خدمت هستند، سعی می‌کنیم همراهی بیشتری داشته باشیم. این دانشجومعلمان مجاهدانه به آموزش و پرورش کمک کردند لذا ما از آنان ممنون هستیم و امیدواریم که همواره موفق باشند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار