رئیس بسیج دانش‌آموزی خراسان‌رضوی:

دانش‌آموزان پای کار انقلاب اسلامی هستند

تبادکان (پانا) - رئیس بسیج دانش‌آموزی استان خراسان‌رضوی گفت دانش‌آموزان با حضور در جشن نوجوان پلاس ثابت کردند که پای کار انقلاب اسلامی هستند.

کد مطلب: ۱۴۰۹۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان پای کار انقلاب اسلامی هستند

مهدی جعفری، رئیس بسیج دانش‌آموزی استان خراسان‌رضوی عنوان کرد: حجاب محدودیت نیست و برای حفظ جایگاه واقعی و ارزش زنان است. زن گوهر گرانبهایی است که پوشیده بودنش، موجب کرامت و حفظ شخصیت و مقام بیشتر زن می‌شود.

وی بیان کرد: در آستانه هفته وحدت، جشن نوجوان پلاس با حضور مسئولین نواحی هفتگانه و منطقه تبادکان و دختران دهه هشتادی گام دوم انقلاب اسلامی در سالن شهید بهشتی برگزار شد.

وی افزود: حضور دانش آموزان در این جشن به این منظور بود که به همه ثابت کنند پای کار انقلاب اسلامی و در عرصه های علمی و فرهنگی همیشه آماده هستند و خواهند بود. دانش آموزان ما آینده سازان کشور هستند. با وعده های مقام معظم رهبری و کمک دانش آموزان دهه هشتادی، پرچم جمهوری اسلامی ایران را بر قله های موفقیت بر افراشته خواهیم کرد.

جعفری ادامه داد: در جشن نوجوان پلاس دختران شهدای مدافع سلامت و مدافع حرم، دانش آموزان افتخارآفرین در حوزه های علمی، فرهنگی، ورزشی و قرآنی خراسان رضوی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

وی اظهار کرد: جشن بزرگ نوجوان پلاس به همت مجموعه بسیج دانش آموزی، معاونت فرهنگی سپاه امام رضا علیه السلام، همراهی آموزش و پرورش و شهرداری مشهد برگزار شد.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه سادات نوریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار