بیانیه نمایندگان مجلس دانش آموزی خوزستان در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی

اهواز(پانا) - در پی شهادت رئیس جمهوری و هیأت همراهش، نمایندگان مجلس دانش آموزی با صدور بیانیه ای شهادت ایشان و همراهانش را تسلیت گفتند.

کد مطلب: ۱۴۷۶۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه نمایندگان مجلس دانش آموزی خوزستان در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی

متن بیانیه به شرح زیر است:

<<بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا {الأحزاب:23}

شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی کشورمان حضرت آیت الله رئیسی (رضوان الله علیه)، و همراهان ایشان، مردم غیور ایران اسلامی، ملت های حاضر در جبهه مقاومت و تمام استکبارستیزان و آزادی خواهان جهان را  متاثر و داغدار کرد.

مجلس دانش آموزی استان خوزستان شهادت ریاست محترم جمهوری پرتلاش و خستگی ناپذیر، وزیر محترم امورخارجه، دیپلمات انقلابیِ جبهه مقاومت، نماینده معزز ولی فقیه در آذربایجان شرقی و استاندار مجاهد آن استان را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و ملت شریف ایران، تبریک و تسلیت عرض می‌‌کند.

مشی آن خادم مردم و یاور رهبری عظیم الشأن، تلاش در مسیر رضای خدا و خدمت به امت و انقلاب بود و تمام وقت خود را بدون تعطیلی و توقف و با متانت و سعه صدری مثال زدنی صرف آن و گره‌گشایی از مشکلات مردم و کشور نمود. مجلس دانش آموزی استان خوزستان یقین دارد که در پرتوی هدایت های حکیمانه مقام عظمای ولایت، راه شهیدان دولت خدمتگزار، همچون شهیدان رجایی، باهنر، سلیمانی عزیز و... ادامه خواهد یافت و ملت شریف ایران، با اتکال به الطاف الهی، پرچم این حرم را برافراشته نگاه خواهند داشت و در چهل ساله دوم انقلاب اسلامی با عزمی راسخ چون گذشته در مسیر فتح قله هایی که به فرموده حکیم فرزانه انقلاب به فتح آنها نزدیک شده ایم گام بر خواهند داشت.

شهید جمهورمان که خود را طلبه خدمتگزار نام نهاد برای ادای دین به مردمش از هیچ تلاشی دریغ نداشت و با وجود تمام مشکلات به سوی تحقق آرمانش، «ایران قوی» در حرکت بود و خدمات و زحماتش در اذهان و قلوب مردم جاودانه خواهد ماند.

روح همه خادمین صدیق شاهد در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاد باد.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته.

۱۴۰۳/۰۳/۰۱

نمایندگان مجلس دانش آموزی استان خوزستان>>

 

عکاس : پانا خوزستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار