بجنورد یکپارچه در سوگ حسین(ع)

بجنورد(پانا)- همزمان با شب عاشورای حسینی، هیأت‌های عزاداری و اقشار مختلف مردم بجنورد با حضور در آیین سنتی عزاداری، مسیر میدان هفده شهریور تا معصوم‌زاده را پیمودند و با نوای «یا حسین(ع)» جلوه‌ای از شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند.

کد مطلب: ۱۷۱۴۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
بجنورد یکپارچه در سوگ حسین(ع)
خبرنگار : سینا مشتاقی عکاس : سینا مشتاقی

ارسال دیدگاه