برپایی میز خدمت در حاشیه نماز جمعه بجنورد با حضور مسئولان استانی
بجنورد(پانا) - در حاشیه نماز جمعه این هفته بجنورد، مردم شریف این شهر با حضور در میز خدمت، مسائل و دغدغههای خود را در دیداری چهرهبهچهره با مدیران ادارات خدماترسان از جمله آب، برق، گاز و مخابرات مطرح کردند.
ارسال دیدگاه