برپایی میز خدمت در حاشیه نماز جمعه بجنورد با حضور مسئولان استانی

بجنورد(پانا) - در حاشیه نماز جمعه این هفته بجنورد، مردم شریف این شهر با حضور در میز خدمت، مسائل و دغدغه‌های خود را در دیداری چهره‌به‌چهره با مدیران ادارات خدمات‌رسان از جمله آب، برق، گاز و مخابرات مطرح کردند.

کد مطلب: ۱۷۰۱۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
 برپایی میز خدمت در حاشیه نماز جمعه بجنورد با حضور مسئولان استانی
خبرنگار : ماهان جاودان

ارسال دیدگاه