مدیر سازمان دانش آموزی خراسان شمالی؛

88 دانش‌آموز زیارت اولی شهرستان بجنورد به مشهد مقدس اعزام شدند

بجنورد (پانا)_مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان شمالی بیان کرد : ۸۸ دانش آموز که تاکنون به حرم امام رضا (ع) مشرف نشده بودند به مشهد مقدس اعزام شدند.

کد مطلب: ۱۴۷۲۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
حجم فایل ویدیویی : ۷.۷۰M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۲:۲۳ دانلود فایل

حسین کنعانی، مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان شمالی در محل اعزام دانش‌آموزان پسر به مشهد الرضا گفت: افتخار پیدا کردیم در سال تحصیلی که گذشت بالغ بر 1000 نفر دانش آموز زیارت اولی را از مناطق محروم استان و تمام شهرستان‌ها به مشهد مقدس اعزام کنیم و هم‌اکنون در خدمت 88 نفر دانش‌آموز زیارت‌اولی شهرستان بجنورد هستیم که ان‌شاالله به زیارت خواهند  رفت و به سلامتی به آغوش خانواده‌ برگردند.

مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان شمالی در ادامه بیان کرد: در بحث کمی کار در سال گذشته ، مقام اول کشور را کسب کردیم و این را مدیون تمام زحمت های همه عزیزان در مجموعه اداره کل آموزش پرورش استان و ادارات آموزش پرورش شهرستان‌ها هستیم و از همه بزرگواران تقدیر و تشکر می‌کنم.

در ادامه دانش آموزان نیز در مصاحبه با خبرگزاری پانا از اینکه به زیارت می روند احساس خود را بیان کردند؛

دانش آموز اول عنوان کرد: سلام من بردیا پهلوان هستم از مدرسه شهید رجائی2 خیلی خوشحالم که دارم به زیارت آقا امام رضا(ع) می‌روم از سازمان دانش آموزی ممنونم که ما دانش آموزان را به زیارت امام رضا  اعزام می کند و از امام رئوف (ع) که ما را از بین 400 دانش آموز طلبیده خدا را شکر می‌کنم که این لطف بزرگ نصیب من شد که به زیارت آقا امام رضا(ع) بروم.

دانش آموز دوم گفت: خیلی خوشحالم که در این سفر در کنار دوستانم هستم و برای اولین بار در چنین اردویی شرکت کردم و خیلی دوست دارم برای بقیه دوستان هم چنین شرایطی پیش بیاید.

دانش آموز سوم اظهار کرد: سازمان دانش آموزی امسال یک طرحی را اجرا کرده که اکثر مدارس برای دانش آموزان، اردوی سه روزه‌ای را فراهم کنند و اردوی خوبی می‌تواند باشد برای کسانی که تا به امروز مشهد نرفتند و ما خودمان بار اول است که از طرف مدرسه به اردوی مشهد می‌رویم و می‌تواند خاطره خوبی برای ما رقم بخورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار