تقدیر از اساتید دانشکده پرستاری شیروان به مناسبت روز معلم و استاد

شیروان(پانا)_ مراسم گرامیداشت روز معلم و تقدیر از اساتید دانشکده پرستاری شیروان با حضور مدیرکل آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۷۱۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد

دکتر محمدکریم صابری رئیس دانشکده پرستاری شیروان در پیامی فرارسیدن دوازدهم اردیبهشت و سالروز پاسداشت مقام والای استاد را تبریک گفت. به گزارش خبرنگار پانا، در پیام دکتر محمدکریم صابری آمده است:
دوازدهم اردیبهشت‌ماه سالروز شهادت دانشمند و عالم وارسته، استاد «شهید مرتضی مطهری»، به‌نیکویی به‌عنوان «روز معلم» نامگذاری شده است؛ آن شخصیت متفکر و عالم بزرگ، نقش بی‌بدیلی در حوزه‌ تعلیم و تربیت داشت و خردورزی‌ها و آزاد‌اندیشی‌هایش تا ابد سزاوار بازخوانی و بهره‌گیری است.
تعلیم و تعلم از شئون الهی است و معلمان و استادان به عنوان یکی از ارکان توسعه کشور در شکل‌دهی نظام علمی و فرهنگی جامعه نقشی ماندگار دارند.
اینجانب ضمن گرامیداشت روز استاد، این روز را به تمامی معلمان و اساتید به‌ویژه، اساتید ارجمند دانشکده پرستاری شیروان تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون این عزیزان را در تمامی زمینه‌ها از خداوند متعال مسئلت دارم.
به گزارش خبرنگار پانا به مناسبت فرارسیدن دوازدهم اردیبهشت و پاسداشت مقام استاد، مراسم گرامیداشت روز معلم و تقدیر از اساتید دانشکده پرستاری شیروان با حضور خانم گرشاد مدیرکل آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار شد.
در این مراسم که اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشکده پرستاری حضور داشتند از اساتید گروه های آموزشی پرستاری، فوریت های پزشکی و مامایی و کارشناسان واحد آموزش دانشکده تقدیر شد.
 

خبرنگار : نرگس اشرفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار