تجربه رکن اساسی برگزاری کشتی با چوخه در عید فطر است

شیروان(پانا)_ فرمانده انتظامی شیروان گفت: تجربه رکن اساسی این برگزاری کشتی با چوخه است ، سعی کنید از تجربه افرادی که در کشتی باچوخه اسفراین برگزار کردند استفاده کنید که اسفراین را مهد کشتی تبدیل کردند و اطراف کشتی باچوخه با برگزاری سیاه چادر و آیین های سنتی خراسان شمالی استفاده کنید.

کد مطلب: ۱۴۶۶۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
 تجربه رکن اساسی برگزاری کشتی با چوخه در عید فطر است

فرهاد زراعتکار شهردار زیارت ضمن خیر مقدم به مهمانان در برگزاری هر چه باشکوه تر بازار عید سعید فطر و کشتی باچوخه از مهمانان، ارائه نظرات و پیشنهادات را درخواست کرد.

سرهنگ هادی مهربان فرمانده راهنمایی و رانندگی شیروان در بحث مسیر رفت و آمد مردم و جمع آوری بلوکه های اضافه در مسیر و آب پاشی مسیر گردو خاک و پارکینگ برای پارک خودرو در داخل امامزاده و جلوی درب امامزاده به بحث و بررسی در جلسه پرداخت.

حمید جوان رئیس اداره راه و ترابری شهرستان شیروان هم از فرمانده راهنمایی و رانندگی مدیریت جاده و ترافیک و همکاری پلیس راه خواستار شد.

مجید یگانه پور فرمانده انتظامی شهرستان شیروان جلسه برگزاری را به ۲ موضوع اساسی تقسیم بندی کرد. اولین موضوع برگزاری بازار عید سعید فطر است که بحث اطلاع رسانی ها و راه و تردد افراد و بستن نرده و داربست و چگونگی رفت و آمد ورودی و خروجی افراد و امنیت در برگزاری این بازار پرداخت.

فرمانده انتظامی شیروان ادامه داد: کمک از شهرستان و وجود تیم اطلاع رسانی و فضای مجازی از موضوعات مهم است و انتخاب فرمانده میدان برای دو مکان برای نظارت بر چگونگی برگزاری مراسم و اطلاع از کم و کاستی این برنامه ها را مهم قلمداد کرد‌.

مجید یگانه پور افزود: مکان حضور مردم در کجا تعیین شده باشد و ورودی و خروجی مردم به چه صورت باشد. در کدام قسمت گود کشتی پارکینگ و ورودی و خروجی افراد و محل خبرنگاران و محل تماشاگران و وجود فنس و محل کشتی گیران باشد.

سرهنگ مجید یگانه پور ادامه داد: در برگزاری این مراسم از یگان ویژه و نیروی انتظامی شیروان و زیارت و بسیجیان بهره خواهیم برد تا امنیت در این مراسم برقرار باشد.

در انتها مسئولان شهرستانی و شهری از محل بازار روز بازدید کردند.

جلسه برگزاری کشتی باچوخه شهر زیارت در محل دفتر شهردار زیارت با حضور مسئولین شهرستانی و شهری همچون فرمانده انتظامی شیروان و زیارت، فرمانده راهنمایی و رانندگی و بخشدار، رئیس اداره راه و ترابری، شوراهای شهر زیارت و متولیان آستان مقدس حمزه الرضا(ع) و فرماندهان بسیج زیارت و کارمند شهرداری زیارت برگزار شد.

خبرنگار: نرگس اشرفی زیارتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار