در روز جهانی قدس؛

شیروان با شعار مرگ بر اسرائیل خروشید

شیروان (پانا) - مردم شهرستان شیروان، دارالمصلّین در روز جهانی قدس با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا و اسرائیل» عملکرد ضد بشری و خصمانه آن‌ها را محکوم کردند.

کد مطلب: ۱۴۶۶۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
شیروان با شعار مرگ بر اسرائیل خروشید

مردم دارالمصلین، شهرستان شیروان‌ در راهپیمایی روز جهانی قدس با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» عملکرد ضد بشری و خصمانه آن‌ها را محکوم کردند. راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در نقاط شهری و روستایی شهرستان دارلمصلّین، شیروان برگزار شد.

راهپیمایان در این مراسم با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، عملکرد این 2 رژیم غاصب نسبت به جامعه بشری را محکوم کردند. حضور نوجوانان و جوانان شیروانی که با حضور پرشور و بصیرت و نشاط در این مراسم حاضر شده بودند، شور و حال خاصی به این راهپیمایی بخشیده بود. روزه‌داران شیروانی امروز بار دیگر نشان دادند که از امام حسین(ع) و عاشورا و مکتب علوی درس گرفتند و هرگز زیر بار سلطه نخواهند رفت و هیهات من الذّله و مرگ بر آمریکا و اسرائیل، فریاد همیشگی آن‌ها است.

تظاهرکنندگان، راهبرد کشور ایران را ایستادگی در برابر تفکر استکباری دانستند. امروز همه آمده بودند تا از استقلال ملت مظلوم فلسطین دفاع کنند و بگویند که جنایات انجام‌شده در منطقه را هرگز فراموش نکرده‌اند و اجازه نخواهند داد جنایات صهیونیست‌ها و آمریکا از اذهان عمومی پاک شود. وحدت ملی و همدلی مسلمانان و راهپیمایان روز قدس چون تیری بود که قلب و چشم اسرائیل و آمریکا را نشانه رفت.

مردم امسال بهتر از سال‌های گذشته، صلابت خود را در این راهپیمایی به منصه ظهور گذاشتتند و سکوت مجامع بین‌المللی در مقابل ظلم به فلسطین را غیر قابل قبول دانستند. مردم شیروان‌ با حضور حماسی خود نشان دادند که مردم مظلوم فلسطین هیچگاه تنها نمی‌مانند و مسلمانان جهان همواره حامی مردم مظلوم هستند.

خبرنگار: غلامرضا مینا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار