رئیس کل دادگستری خراسان شمالی خبر داد:

‌احیا‌ و رفع موانع و مشکلات 5 واحد تولیدی در نتیجه ورود و پیگیری دستگاه قضایی

بجنورد (پانا) - رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی از ورود و پیگیری جدی دستگاه قضایی در راستای تسهیل موجبات احیاء و رفع موانع و مشکلات 5 واحد تولیدی در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۲۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
‌احیا‌ و رفع موانع و مشکلات 5 واحد تولیدی در نتیجه ورود و پیگیری دستگاه قضایی

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان خراسان شمالی، حجت الإسلام والمسلمین براتی زاده در چهارمین نشست فوق العاده کمیته فرعی ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان ضمن اعلام این خبر گفت:در این جلسه مشکلات واحد تولیدی مورد بحث،بررسی و تبادل نظر قرار گرفت که خوشبختانه با ورود و پیگیری جدی دستگاه قضایی استان و متعاقب انجام و تداوم روند مذاکرات تفصیلی با مدیران دستگاه های اجرایی ذی ربط، زمینه های احیاء و موجبات رفع موانع و مشکلات 5 واحد تولیدی فراهم و تسهیل شد.

مقام عالی قضایی استان اظهار کرد: این واحدها عمدتاً در حوزه تولید نبشی، لبنیات، پرورش ماهی، تولید قند و گردشگری و تولید اسید فعالیت داشتند که روند کار و فعالیت تولیدی آنها به دلایلی از قبیل مشکلات عدم ایفای تعهدات بانکی در خصوص اعطاء تسهیلات و اعتبارات مورد نیاز، مسائل مرتبط با بیمه و تأمین اجتماعی، تعویق بدهی ها به کارگران و برخی ادارات و دستگاه های خدمات رسان و دریافت پایان کار، صدور مجوزهای قانونی و همچنین وجود اختلافات در حوزه مالکیت با اشخاص حقیقی و حقوقی، با اختلال مواجه شده بود.

رئیس کل دادگستری استان گفت: طی گفتگوهای انجام شده و بر اساس توافقات محصله در این نشست مقرر شد مشکلات مطروحه از سوی این 5 واحد تولیدی از مسیر دستگاه های مربوطه از جمله بانک های عامل، راه و شهرسازی، اداره اوقاف، شهرداری، تأمین اجتماعی و ... با نظر مساعد حل و فصل شود.

براتی‌زاده خاطرنشان کرد: اخذ موافقت بانک های عامل در خصوص اعطاء تسهیلات بانکی به یک واحد تولیدکننده نبشی، لبنیات، پرورش ماهی، حل اختلافات ملکی یک مجتمع گردشگری از جمله تصمیمات مهم و مصوبات این نشست به شمار می رفت.

مقام عالی قضایی استان در خصوص مشکلات یکی دیگر از  واحد تولیدی نیز اظهار کرد:مقرر شد این موارد با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه های ذی ربط در نشست آتی کمیته فرعی ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان مطرح و  مورد بررسی قرار گیرد.

وی از مدیران دستگاه های اجرایی از جمله  مدیران بانک ها و امور مالیاتی خواست با انعطاف بیشتر و حمایت بهتر و سازنده زمینه های کار و فعالیت واحدهای تولیدی و رونق اقتصادی و اشتغال آفرینی در استان را تسهیل و تسریع نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار