جامعه امروز مدیون زحمات بی منت نیروهای غیرتمند و جان برکف آتش نشان است

چناران (پانا) - رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار گفت: روحیه بالای دلاور مردی و شجاعت آتش نشانان در همه عرصه ها بی بدلیل بوده و جامعه امروز مدیون جانفشانی و رشادت این عزیزان است.

کد مطلب: ۹۵۷۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
جامعه امروز مدیون زحمات بی منت نیروهای غیرتمند و جان برکف آتش نشان است

هومن گریوانی مدیرعامل این شرکت همزمان با 7 مهر ماه روز گرامیداشت آتش نشانی و ایمنی در مراسم تجلیل از آتش نشانان شهر جدید گلبهار با اشاره به اینکه سازمان آتش‌نشانی از آن دسته سازمان‌هایی است که نقش حیاتی در حفظ ایمنی و امنیت شهروندان را برعهده دارد، افزود: مهم ترین هدف آتش نشانی حفاظت از سلامت افراد، جلوگیری از آسیب به اموال و حفاظت از محیط زیست محسوب می شود.
وی خاطرنشان کرد: هر حرفه‌ای سختی‌ها و لذت‌های خاص خود را دارد، اما برخی مشاغل بسیار خاص ترند که آتش نشانی، یکی از آنهاست.
رئیس هیئت مدیره شرکت عمران گلبهار با اذعان به اینکه ما در بسیاری از صحنه ها و حوادث شاهد جان فشانی و ایثار شما عزیزان بوده ایم بگونه ای که در برخی از عملیات همکاران شما جان خود را نثار کرده اند، گفت: همانطور که در ابتدای امسال وقوع سیل در برخی از استان های کشور جان و مال مردم را تهدید می کرد نیروهای آتش نشان همگام با سایر دستگاه ها در صحنه ها حضور داشته و نسبت به خدمت رسانی به این مردم اقدام می کردند.
گریوانی شغل آتش نشانان را همراه با ترس، اضطراب، نگرانی، تلخی ها و حتی شیرینی ها دانست و اذعان کرد: مهر به زندگی انسان‌ها و تلاش و پشتکار خستگی‌ناپذیر آتش‌نشانان نمادی از انسان‌های آزاده‌ای است که در مواقع خطر بزرگترین نعمت خود یعنی حیات را به مخاطره می‌اندازند تا حافظ جان و اموال مردم باشد.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار با اذعان به اینکه توصیف اقدامات و خدمات بزرگ آتش نشانان در قاب دوربین ها و قلم نویسندگان نمی گنجد، ابراز امیدواری کرد: ما به عنوان خدمتگزاران مردم همواره به وجود همه آتش نشانان عزیز و فداکار افتخار میکنیم و به پاسداشت حماسه آفرینی ها و خدمات بزرگ این عزیزان این روز با حضور در بین آن ها گرامی میداریم.
در این مراسم که فرماندار شهرستان چناران، سرپرست بخشداری گلبهار، شورای شهر و شهردار گلبهار، سپاه و جمعی دیگر از مسئولین حضور داشتند از پرسنل آتش نشانی شهر جدید گلبهار با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار