مدیر آموزش و پرورش کلات :بالاترین سرمایه در دستگاه تعلیم و تربیت، نیروی انسانی است

کلات (پانا) - با حضور مدیر آموزش و پرورش ن کلات سازماندهی نیروهای مقطع ابتدایی (برادران )انجام شد.

کد مطلب: ۹۴۷۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش کلات :بالاترین سرمایه در دستگاه تعلیم و تربیت، نیروی انسانی است

مدیر آموزش و پرورش کلات در جلسه ای که قبل از شروع سازماندهی برای همکاران برگزار شد گفت: بالاترین سرمایه در دستگاه تعلیم و تربیت، نیروی انسانی است ، اگر همه ابزار و امکانات فراهم باشد ولی نیروی انسانی خوبی وجود نداشته باشد هیچ هدفی محقق نخواهد شد.

وی گفت: ماچهار کلید واژه اخلاق‌ مداری، شایسته سالاری، وحدت و همگرایی و برنامه محوری را مدنظر و نقشه راه قرار دادیم و بر همین مبنا و با کمک شما کارها را پیش خواهیم برد .
وی گفت: در شروع سال تحصیلی جدید به دنبال ترویج گفتمان سند تحول بنیادین هستیم و نقشه راه ما در آموزش و پرورش برگرفته از همین سند می باشد.
پروانه گفت: در سند تحول بنیادین به تعلیم و تربیت تمام ساحتی توجه ویژه‌ای شده است، توجه به همه ابعاد وجودی یک انسان و پرورش انسان کامل که با حقوق شهروندی و مهارت های زندگی آشنایی کامل دارد مورد تاکید این سند است.

او گفت: سرانه مطالعه در بین دانش‌آموزان ما پایین است، ما باید فرهنگ کتابخوانی را ترویج دهیم و فقط یادگیری را مختص به درون کلاس نکنیم و این را هم بدانیم ،همه حرکاتی را که یک معلم انجام می دهد دانش آموزان نیز یاد می گیرند .
رمضان پروانه گفت: شما همکاران عزیز الگوی مناسب رفتاری ، اخلاقی و اجتماعی هستید و این الگو ها را نیز به دانش‌آموزان انتقال دهید.
وی در پایان گفت: ما اگر نمی توانیم حقوق معلمان را افزایش دهیم می توانیم هزینه آن را کاهش دهیم، اگر بتوانیم فقط فاصله خدمتی همکارانمان را کم کنیم قطعا اتفاقات خوبی خواهد افتاد. ما در سازماندهی نیروی انسانی به دنبال این هستیم تا همکارانمان آرامش خاطر داشته باشند و هیچ تبعیضی در این زمینه وجود نداشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار