مدیر آموزش و پرورش کلات: رویکرد ما در آموزش و پرورش، رویکرد اخلاقیست

کلات (پانا) - مدیر آموزش و پرورش کلات از محل و روند برگزاری اردوی تربیتی تشکیلاتی سازمان دانش آموزی (دختران)بازدید به عمل آورد .

کد مطلب: ۹۴۵۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش کلات: رویکرد ما در آموزش و پرورش، رویکرد اخلاقیست

رمضان پروانه ، مدیر آموزش وپرورش کلات ضمن عرض خداقوت به مربیان و همه دست اندرکاران برگزاری این اردو ، فعالیت های انجام شده را خوب و مطلوب ارزیابی نمود و گفت : شما دانش آموزان در این اردوهای تشکیلاتی باید آموزش مهارتهایی همچون ارتباط با خدا، آموزش مهارت زندگی و ارتباط با دیگران را بیاموزید. باید صفا، صمیمیت، دوستی، اعتماد به نفس و عزت نفس را در این اردوها بیاموزید.

رمضان پروانه در ادامه و در جمع مربیان و دانش آموزان افزود: از نظر سند تحول بنیادین کتاب تنها منبع یادگیری نیست و مدرسه نیز تنها محل آموزش نیست به امر آموزش باید در مساجد ، خانه ها ، پایگاه های اوقات فراغت و بخصوص همین اردوها توجه و پرداخته شود.

مدیر آموزش و پرورش کلات افزود: اگر می خواهیم انسان کاملی شویم در همه جنبه باید خود را تجهیز کنیم ،دوستان خوبی را پیدا کنیم و با آنان تعاملات و دوستیهایمان را بیشتر کنیم تا کارهای مفیدی انجام دهیم و این را نیز بدانیم که حجاب به یک دختر شخصیت ، مصونیت و ارزش می بخشد.

مدیر آموزش و پرورش در ادامه افزود:رویکرد ما در آموزش و پرورش ،رویکرد اخلاقیست ، اگر در جامعه اخلاق حاکم شود و از در اخلاق وارد شویم هیچ آسیبی ما را تهدید نمی کند.ما نباید اجازه دهیم کسی به حریم شخصی ما وارد شود .

وی در پایان گفت :در این اردوها به ما آموزش می دهند در بربر اسیب های اجتماعی محکم باشیم و آینده خود را به راحتی خراب نکنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار