برای اولین بار در کشور؛

انتخابات مجمع دبیران کانون های دانش آموزی هلال احمر نیشابور برگزار شد

نیشابور ( پانا ) - اولین دوره انتخابات مرکزی مجمع دبیران کانون های دانش آموزی هلال احمر نیشابور برای در محل سالن اجتماعات موزه آموزش و پرورش نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۹۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات مجمع دبیران کانون های دانش آموزی هلال احمر نیشابور برگزار شد

در این مراسم که به همت کارشناسی بهداشت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش نیشابور برگزار شد، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با گرامی داشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در سال جاری با کمک هلال احمر نیشابور، دوره باز آموزی ویژه فرهنگیان برگزار شد.

حسین مهرابادی افزود: کارگروه های آموزشی امدادی برای دانش آموزان و فرهنگیان برگزار و با تشکیل اولین مجمع مرکزی دبیران کانون های دانش آموزی، برنامه های خاصی در راستای کیفی سازی بیش از پیش طرح دادرس در مدارس نیشابور را پیش رو خواهیم داشت.

وی با اشاره به اهداف بشر دوستانه هلال احمر ادامه داد در هفتاد و یکمین سالگرد تاسیس هلال احمر، بر آن شدیم با کمک این نهاد مردمی، مهارت آموزی و آموزش های امدادی را در قالب کانون های دانش آموزی پوشش دهیم.

ما در تلاش هستیم در کنار طرح دادرس، فعالیت های اجتماعی، مدارس بشر دوستانه و فرهنگی را نیز تقویت کنیم تا تضمینی برای آینده خود و جامعه باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار