داورسی و ششمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز گفت:

تشویق متولیان استان ها می تواند مشوق دانش آموزان قرآنی باشد

مشهد(پانا) - داورسی و ششمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز در بخش صحیفه سجادیه گفت: متولیان استان ها دانش آموزان را تشویق کنند یعنی به این ها پر و بال بدهند در صدا و سیما در برنامه های قبل اذان در خطبه های قبل نماز جمعه و... به این ها زمانی بدهند برای ثابت کردن خودشان و این برای دانش آموزان سکوی پرتابی است و دانش آموزان رو به نیروی مولد خود جوش تبدیل می کند .

کد مطلب: ۸۳۴۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
تشویق متولیان استان ها می تواند مشوق دانش آموزان قرآنی باشد

حجت الاسلام محمدرضا ارقانی داور در گفت و گو با پانا بیان کرد: شرکت دانش آموزان در این مسابقات به طور قطع در آینده این دانش آموزان تاثیر به سزایی دارد و این دانش آموزان از همین حالا غنچه هایی هستند که در آینده شکفته می شوند.
وی در ادامه افزود: علاقه و علقه ای که این دانش آموزان پیدا می کنند باعث پابند شدن این عزیزان به مسیر اهل بیت می شود اما قاعدتا همه اینطور نمی شوند و یک سری از عزیزان مسیر دیگری را انتخاب می کنند.
ارقانی گفت: کنار هم بودن دانش آموزان خود روند تاثیر گذاری بر علاقه این دانش آموزان دارد این شور و هیجان خود محرک این است که جو های کاذب را از بین ببرد و یک جو حقیقی و معنوی ایجاد کند.
وی اظهار کرد: در قدیم اینچنین موضوعاتی نبوده که صحیفه سجادیه علم شود و یک مسابقه برایش تدارک ببینند اما در حال ما می بینیم که این کتاب جایگاه خودش را در آموزش و پرورش پیدا کرده است.
داور سی ششمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز کشوری در ادامه افزود: نباید این دانش آموزان نباید بعد این مسابقات رها شوند؛ متولیان استان ها دانش آموزان را عَلم کنند یعنی به این ها پر و بال بدهند در صدا و سیما در برنامه های قبل اذان در خطبه های قبل نماز جمعه و... به این ها زمانی بدهند برای ثابت کردن خودشان و این برای دانش آموزان سکوی پرتابی است و دانش آموزان رو به نیروی مولد خود جوش تبدیل می کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار