اولین سالگرد شهید محمد کاظمی با حضور وزیر آموزش و پرورش در بهشت رضای مشهد

خراسان رضوی (پانا)- اولین سالگرد شهادت فرمانده اطلاعات سپاه، شهید «محمد کاظمی»، با حضور خانواده‌های شهدا و مسئولان در جوار مزار این شهید در بهشت رضای مشهد برگزار شد. «علیرضا کاظمی» وزیر آموزش و پرورش و برادرِ این شهید که در این مراسم حضور یافته بود، بر تداوم راه او در عرصه تعلیم و تربیت تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۷۱۲۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
حجم فایل ویدیویی : ۵۵.۷۵M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۸:۴۵:۳۵ دانلود فایل
خبرنگار : مهدی صباغ طبسی - رضا عبدالهی - سید سبحان نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار