تعزیه «رستگاری در محراب» در قدمگاه امیرالمومنین گناباد

مشهد(پانا)-مراسم تعزیه «رستگاری در محراب» شب گذشته در آستان مقدس قدمگاه امیرالمومنین (ع) گناباد برگزار شد. در این آیین که جمع کثیری از مردم حضور داشتند،مداحان و تعزیه‌خوانان به وصف مظلومیت و شجاعت امام اول شیعیان پرداختند.

کد مطلب: ۱۶۷۷۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
حجم فایل ویدیویی : ۵۴.۰۲M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۵:۱۵ دانلود فایل
خبرنگار : سیده نازنین زهرا هاشمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار