مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی :

آیت الله رئیسی یکی از برترین شخصیت های انقلاب و مملکت و اسلام بود

مشهد (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت : رئیس جمهور محترم با روحیه ی اخلاص، ایمان، ذکاوت و زیرکی و استعداد و فرهیختگی از هیچ تلاشی و از هیچ کوششی در راه انقلاب و اسلام فروگزار نکرد و همیشه در حال جهاد بود؛ لذا یکی از برترین شخصیت های انقلاب و مملکت و اسلام بود.

کد مطلب: ۱۴۷۶۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
آیت الله رئیسی یکی از برترین شخصیت های انقلاب و مملکت و اسلام بود

سید امیر شوشتری در محفل انس با قرآن فرهنگیان و دانش آموزان خراسان رضوی گفت : فرهنگ و روحیه ی بسیجی، فرهنگ و روحیه ی جهادی، ازخودگذشتگی، ایثار و ذوب شدن در اسلام و انقلاب باعث می شود که انسان بتواند انرژی های مضاعفی را به خرج بدهد و در نتیجه فعالیت ها و تلاش هایش چند برابر اثر بگزارد و بتواند در محدوده ی خود و در کل جهان اثرگزار باشد.

وی در سخنانی درخصوص شهادت رئیس جمهور و همراهان افزود : آیت الله رئیسی و مسئولین همراه نه تنها محبوب جمهوری اسلامی و ملت ایران بلکه محبوب نیمی از جهان و شخصیت های موثر جبهه ی مقاومت و اثرگزار در پیشرفت و ترقی مقاومت جهانی بودند و هنوز باور شهادت این مرد بزرگ  و این خادم خالص برای مشتاقان ایشان سخت است.  

وی افزود : کسانی که توانستند دنیا را تکان بدهند و در تاریخ اثرگزار و نقطه ی عطف بودند و تاریخ را عوض کردند، اول خودشان را ساختند.

گفتنی است محفل انس با قرآن کریم فرهنگیان و دانش آموزان خراسان رضوی  در یادبود شهید جمهور، خادم ملت، رئیس جمهور انقلابی و مردمی آیت الله رئیسی و شهدای خدمت با حضور قاریان، حافظان و مداحان ممتاز در محل دارالقرآن مرکزی حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد.

در این مراسم که با حضور سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، علی مهدوی خواه، معاون پرورشی و فرهنگی استان و سید محمد اسماعیل اصغرزاده، مسئول اداره قرآن، عترت و نماز استان و جمعی از دانش آموزان و فرهنگیان قرآنی برگزار شد حضار با قرائت قرآن، مداحی و نوحه خوانی یاد و خاطره ی شهدای خدمت و سیدالشهدای خدمت، آیت الله رئیسی را گرامی داشتند.

 

دانش آموز خبرنگار : ریحانه وحدتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار