رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان خراسان رضوی :

ارزش خدمت در مدارس استثنایی با هیچ سرمایه ای قابل مقایسه و سنجش نیست

مشهد(پانا)- رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان خراسان رضوی گفت: ارزش خدمت در مدارس استثنایی با هیچ سرمایه ای قابل مقایسه و سنجش نیست و خدمت به این دانش‌آموزان در پیشگاه خداوند از ارج و منزلتی بالاتر برخوردار است .

کد مطلب: ۱۴۷۲۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
ارزش خدمت در مدارس استثنایی با هیچ سرمایه ای قابل مقایسه و سنجش نیست

به گزارش خبرگزاری پانا ؛ جواد روحانی  در آیین نواختن زنگ سپاس معلم در دبستان طلیعه نور  ضمن تبریک روز معلم و گرامی داشت یاد و خاطره شهید استاد مرتضی مطهری به بیان اهمیت نقش و جایگاه تعلیم و تربیت در جامعه پرداخت و گفت:  نقش کلیدی و بی بدیل معلمین در جامعه اسلامی به فرموده امام راحل (ره) همچون نقش انبیا است برای مردم، قشر شریفی که رسالت هدایت، پرورش و تربیت انسان‌ها را عهده دار هستند.

روحانی افزود:  معلمین دانش آموزان استثنایی برگزیده شدند که به دانش‌آموزان بانیازهای ویژه خدمت کنند ، معلمان بی ادعایی که هر آنچه در توان دارند در طبق اخلاص می گذارند تا به آنان که خاص هستند آموزش دهند.

وی با اشاره به اینکه تلاش و  زحمات معلمان استثنایی چندین برابر معلمان دانش‌آموزان عادی است افزود: خدمت به دانش‌آموزان بانیازهای ویژه در کسوت معلمی بدون عشق به این فرشتگان زمینی بی معناست و معلمی ،نماد عشق ورزی، اندیشه ورزی ، بالندگی و پیشرفت است.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اذعان داشت: هیچ سرمایه ای ارزشمند تر از کودکان، نوجوانان و جوانانمان نیست و معلمین عزیز  وظیفه هدایت و تعلیم  و تربیت دانش‌آموزان که مهمترین رکن جامعه هستند را بر عهده دارند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه معلم باید تحول گرا  ‌‌و یک معلم تمام ساحتی باشد گفت: مدرسه مکان انسان سازی است و معلمین باید الگوی دانش‌آموزان  باشند  از این رو رسالت سنگینی بر عهده دارند.

شایان ذکر است در پایان مراسم، از معلمین و مدیر آموزشگاه تقدیر بعمل آمد.

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش 

خبرنگار : حسناداریوش عکاس : حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار