مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی:

حضور نوجوانان در محافل قرآنی مسیر زندگی آنان را بیمه می‌کند

مشهد (پانا) - ‌مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت‌ حضور نوجوانان عزیز در این محافل قرآنی نورانیتی را در مسیر آن‌ها به سوی اهدافشان قرار می‌دهد و در واقع به نوعی مسیر زندگی آنان را بیمه می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۶۷۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
حضور نوجوانان در محافل قرآنی مسیر زندگی آنان را بیمه می‌کند

‌محمد احمدزاده مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی  در حاشیه برگزاری بزرگترین محفل قرآنی دانش آموزان جهان اسلام ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانش‌آموزان منتخب قرآنی، برگزاری این محفل را کار بسیار ارزشمندی دانست و ادامه داد: بحمدالله اساتید خوب و فرهیخت‌ای در حوزه ‌آموزش‌های قرآنی دانش‌آموزان عزیزمان را همراهی می‌کنند و وظیفه‌ خود می‌دانم از حضور ارزشمند این عزیزان قدردانی کنم.

احمدزاده افزود: مسئولین پرورشی و مدیران آموزش و پرورش استان‌ها و شهرستان‌ها با در پیش گرفتن نگاه قرآنی، در رشد قرآنی و دینی دانش‌آموزان نقش‌آفرینی می‌کنند و منشا کارهای بسیار خوب، فاخر و ارزشمندی هستند.

مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در خصوص هدف برگزاری محافل انس با قرآن با حضور دانش‌آموزان به پانا گفت: مهم‌ترین اثر برگزاری چنین محافلی ایجاد انس با قرآن کریم و انتشار نورانیت قرآن کریم در زندگی بچه‌ها و دانش آموزان عزیز است.

وی خاطرنشان کرد: اگر دانش‌آموزان به‌دنبال رشد دنیوی و اخروی، معنوی و مادی هستند باید با قرآن مانوس باشند؛ چراکه مصداق وجودی قرآن کریم وجود شریف حضرت بقیه الله الاعظم (عج) است و با انس با قرآن با امام زمان انس می‌گیریم و معارف دینی در زندگی ما وارد می‌شود و خیر دنیا و آخرت نصیب ما می‌شود و سعادتمند خواهیم شد.

احمدزاده در پایان عنوان داشت: اوقاف نیز همه ساله مسابقات سراسری قرآن کریم را در رشته‌های مختلف در سطح شهرستان، استان و کشور برگزار می‌کند و نماینده جمهوری اسلامی در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم انتخاب و در چند نقطه‌ دنیا اعزام می‌شود.

مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در پایان ابراز امیدواری کرد: امسال نیز هم چون سال‌های گذشته، شاهد درخشش نونهالان و دانش‌آموزان برومند استان خراسان رضوی در عرصه‌ مسابقات قرآن کریم در سطح کشوری و بین‌المللی باشیم.

دانش آموز خبرنگاران : ریحانه وحدتی، هاجر ازغندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار