فرماندار نیشابور:

کارگروهی و استفاده از ظرفیت های دانش آموزی در حوزه جهادتبیین، دستاورد میدان ۱۴صفر۲ است

نیشابور(پانا)- فرماندار نیشابور گفت : کارگروهی و استفاده از ظرفیت های دانش آموزی در حوزه جهادتبیین، دستاورد میدان ۱۴صفر۲ است.

کد مطلب: ۱۴۶۶۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
کارگروهی و استفاده از ظرفیت های دانش آموزی در حوزه جهادتبیین، دستاورد میدان ۱۴صفر۲ است

به گزارش خبرگزاری پانا ؛ آیین شکرانه میدان ۱۴ صفر ۲ به پاس فعالیت در بزرگترین عملیات فراگیر جهاد تبیین، و آغاز گام دوم با حضور فرمانداری و آموزش و پرورش این شهر همراه با ضیافت افطاری برگزار شد.

در ابتدای این نشست صمیمانه، سید مهدی قاضی، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با اشاره به نقش پررنگ و کنشگری دانش آموزان در انتخابات ۱۴۰۲، گفت: روند میدان متوقف نخواهد شد و درسال جدید هم استفاده از ظرفیت فعالان قرارگاه میدان ۱۴ صفر ۳ در مراسمات، مناسبت ها و همچنین کارهای فرهنگی از جمله یادواره شهدا، در دستور کار قرار دارد.

در ادامه، دبیران قرارگاه های دانش آموزی دختران و پسران، فرماندهان برتر کلاس و اعضای برتر میدان ۱۴ صفر ۲ نیشابور به مطالبه گری موضوعاتی از جمله جهاد تبیین و تبلیغات اسلامی، گردشگری، عضویت رسمی خبرگزاری پانا و رسانه ربدان در کنفرانس های خبری شهرستان، استفاده از ظرفیت های دانش آموزی در میدان های بزرگ و نیز اشتغال زایی برای جوانان و نوجوانان در روستاهای اطراف نیشابور پرداختند.

مهدی دونده، معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور با بیان اینکه مطالبه گری دانش آموزان در میدان، گوشه ای از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در آن محدودیتی برای حضور درمیان مردم و مسئولین وجود ندارد، افزود: اولین هدف از طرح میدان، پاسخ به سوالات و شبهه های متعدد جوانان و نوجوانان بود که خانواده برای آنها پاسخی نداشت.

فرماندار نیشابور ضمن تاکید بر این موضوع که منعکس کردن فعالیت های دولت می‌تواند جلوی انحراف جوانان را بگیرد و تردید را از آنان دور سازد، تصریح کرد: رسالت طرح میدان در واقع خنثی سازی هجمه های گسترده و منفی است که علیه نظام صورت می‌گیرد.

وی دانش آموزان را در اوج اقتدار دانست و اضافه کرد: حضور در میدان سبب شده آنها با واقعیت ها رو به رو شوند و دشمن اصلی را بشناسند. انقلاب فرصت نوجوان سالاری و جوان سالاری را ایجاد کرده است و شما باید آن را مغتنم بشمارید و انتقاداتتان در مسیر اصلاح، پینشهاداتتان در مسیر تغییر و تحول و مطالباتتان در راستای حقیقت باشد.

دونده ایجاد تعامل، کار گروهی و استفاده از ظرفیت های دانش آموزی را دستاورد میدان ۱۴ صفر دو خواند و خواستار آموزش و مشارکت دانش آموزان در همه حوزه های فرهنگی در میدان جدید شد.

در پایان این مراسم، از اعضای برتر قرارگاه های دانش آموزی دختران و پسران، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

دانش آموز خبرنگار: شیما محمدیان
 

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار