با حضور وزیر کشور صورت گرفت؛

تقدیر از مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی

مشهد (پانا) - وزیر کشور به دلیل حضور پررنگ آموزش و پرورش خراسان رضوی در انتخابات ۱۱ اسفند از مدیرکل آموزش و پرورش این استان تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۴۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی

مراسم تجلیل از عوامل و مجریان ستاد انتخابات استان خراسان رضوی با حضور احمد وحیدی (وزیر کشور)، یعقوب‌علی نظری (استاندار خراسان رضوی) و جمعی از مسئولان استانی در مجتمع شهدای سلامت برگزار شد.

احمد وحیدی، وزیر کشور به دلیل حضور پررنگ آموزش و پرورش خراسان رضوی در انتخابات ۱۱ اسفند به‌ویژه حضور پرشور دانش‌آموزان در بزرگترین قرارگاه عملیاتی دانش‌آموزی کشور (طرح میدان ۱۴صفر۲) به عنوان جهادگران تبیین در این ایام از سیدامیر شوشتری (مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی) تقدیر به عمل آورد.

وزیر کشور گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در محیطی عالی و بدون مشکل برگزار شد و مردم خطه خراسان رضوی با مشارکت بالا و افزایش آن نسبت به دوره قبل، برگ زرینی را در کارنامه انقلابی خود ثبت کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در حاشیه این مراسم گفت: در انتخابات 11 اسفند امسال در 47 منطقه و ناحیه و شهرستان استان بیش از 1500 دانش‌آموز در قالب ناظرین افتخاری و بیش از 500 دانش‌آموزخبرنگار پانا با حضور در شعب اخذ رای به‌صورت مستقیم در جریان فرآیند انتخابات قرار گرفتند.

سیدامیر شوشتری افزود: این دانش‌آموزان که عضو تشکلات دانش‌آموزی هستند بعد از انتخابات، جهادگران تبیین و راویان انتخابات در مدارس سطح استان هستند.

این مراسم با تقدیر از دست‌اندرکاران انتخابات ۱۱ اسفند توسط ستاد انتخابات خراسان رضوی برگزار شد و آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، بیشترین مشارکت در برپایی پایگاه‌های اخذ رای و خدمت‌رسانی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را از آنِ خود کرده است.

دانش‌آموز خبرنگار: ستاره خزایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار